سرمربی تیم استقلال به دنبال توقف تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان به این نکته اذعان کرد که باید روش کار خود را تغییر بدهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، آندره‌آ استراماچونی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شروع خوبی داشتیم و توسط مهدی قائدی به گل رسیدیم. ضربه این بازیکن خوب بود و در ادامه به دروازه به راحتی نزدیک می‌شدیم. در نیمه دوم نیز می‌خواستیم بازی را به سود خودمان تمام کرده و گل دوم را بزنیم، اما موقعی که آماده زدن گل دوم می‌شدیم، ضربه ایستگاهی دادیم. نمی‌دانم توپ ارسالی آفساید بود یا نه، اما وارد دروازه ما شد. تیم‌ ما به نسبت دو بازی قبل موقعیت‌های گل زیاد داشت، اما متأسفانه از دست دادیم.

وی در مورد اینکه چرا استقلال هنوز به تیم دلخواه هواداران تبدیل نشده است و در نیمه دوم به لاک خط دفاعی فرو رفت، گفت: طبیعی است که وقتی بازیکنان جدید به یک تیم می‌آیند، زمان می‌برد تا به هماهنگی برسند. قبول ندارم تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی رفت. ما موقعیت داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. تا زمانی که ۱۱ بازیکن داشتیم، موقعیت‌های زیادی به دست آورده بودیم، اما از آنها بهره لازم را نبردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه چرا تیمش نتیجه نگرفته است، تصریح کرد: ما تیمی هستیم که پس از سه مسابقه دو امتیاز کسب کرده‌ایم. ما باید تلاش کنیم تا روش کارمان را تغییر دهیم و امتیازات سایر بازی‌ها را بگیریم.

استراماچونی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش از دقیقه ۶۰ به بعد، میانه زمین را از دست داد، گفت: به غیر از اشتباهی که کردیم و گل خوردیم، از این دقیقه که اشاره کردید، موقعیت‌هایی به دست آوردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. من با صحبت شما مخالف هستم.

وی در واکنش به غیبت فرشید اسماعیلی در دربی هفته آینده هم گفت: بدترین اتفاق مسابقه این بود که احتمالاً سه بازیکن‌مان را از دست داده‌ایم. اولین بازیکن دیاباته است که در نیمه اول مصدوم شد و باید پزشکان او را مورد معاینه قرار دهند. قائدی نیز از ناحیه مچ پا مصدوم شده است. در مورد اسماعیلی هم باید بگویم از نظر من خطای او کارت زرد نداشت. خطایی که داور گرفت، کارت زرد نداشت که بازیکن ما بخواهد کارت قرمز بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مردود اعلام شدن گل مرتضی تبریزی توسط داور هم گفت: من فیلم مسابقه را ندیدم و نمی‌توانم درباره گل تبریزی نظر بدهم. من صحبتم روی خطای اسماعیلی است که به نظرم کارت زرد نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.