سرمربی پیکان می گوید تیمش لیاقت بیشتری نسبت به یک امتیاز از ۳ بازی داشته است و ظلم‌های مختلف علیه پیکان باعث شده تا این تیم نتیجه نگیرد.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک با شاهین شهرداری بوشهر گفت:بازیکنانم تلاش زیادی را انجام دادند و هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بود. در نیمه دوم خیلی بهتر از تیم حریف بودیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. شاهین با تیمی که برابر شهرخودرو و سپاهان شکست خورده بود، متفاوت بود و انگیزه دوچندانی داشت.

وی ادامه داد: توانستیم ۸ یا ۹ فرصت گلزنی ایجاد کنیم اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. باید با شرایط موجود بجنگیم. این که توانستیم در زمین حریف ۱ امتیاز بگیریم کار بزرگی انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم امتیازهای از دست رفته را در بازی‌های بعدی جبران کنیم. ما در قائمشهر یک نیمه بد بودیم. در بقیه بازی‌ها سر تر از حریف‌مان بودیم و در حق ما ظلم شد. البته من راضی‌ام به رضای خدا زیرا تیم من هدف دارد و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم و نباید فراموش کنیم که پیکان امسال نسبت به پارسال متفاوت است. روند ما امیدوارکننده است و به آینده خوشبینیم.

سرمربی پیکان درباره شهر بوشهر گفت: من ۸ سال پیش به این شهر آمدم و متاسفانه تغییر مثبتی را در این شهر ندیدم. این شهر مردمان فوتبال دوستی دارد و من هم روی تیم‌های پرطرفدار حساس هستم و امیدوارم مسئولان بوشهری فکری به حال این شهر و فوتبال آن بکنند.

فرکی درباره شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما فکر می کردیم که با جو حاضر در ورزشگاه بازیکنان‌مان دچار مشکل شوند اما این شاهین بود که در ابتدا تحت تاثیر قرار گرفت. تیم شاهین تغییرات زیادی نداشته است و امیدوارم مسئولان بوشهری به این تیم و خواسته‌های ویسی برسند. ویسی سرمربی است که با شرایط کنار می‌آید و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است اما باید از او حمایت شود و امیدوارم تجربه تیم و بازیکنانش در لیگ برتر بیشتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.