سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به فدراسیون فوتبال اطلاع دادیم که این توپی که با آن بازی می‌کنیم هیچ خدمتی به کیفیت فوتبال نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور بعد از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار کرد: این اولین بازی ما بعد از اردوی تیم ملی بود. در بازی با پرسپولیس نتیجه خوبی گرفتیم. فکر ما در آن بازی مانده بود. ملی‌پوشان ما خسته بودند. در رابطه با این بازی چیز چندانی نمی‌توانم بگویم، بازی بدی بود. در هفته‌های قبل به فدراسیون فوتبال اطلاع دادیم که این توپی که با آن بازی می‌کنیم هیچ خدمتی به کیفیت فوتبال نمی‌کند. توپ‌هایی که پارسال در لیگ ایران بود، بهتر از توپ‌های امسال هستند. نمی‌دانم چرا امسال با این توپ‌ها بازی می‌کنند. این صحبت‌ها به خاطر نتیجه امروز تیمم نیست. از روز اول این حرف را زدیم. این را از طرف خودم و مربیان لیگ می‌گویم.

او ادامه داد: امروز بازی ما به هیچ‌ وجه راضی کننده نبود و این را به بازیکنانم گفتم. نباید فراموش کنیم اگر نمی‌توایم ببریم، نباید ببازیم. در هفته‌های آتی همین یک امتیاز هم برای ما مهم می‌شود. در هفته سوم توانستیم بفهمیم شرایط کلی تیم‌ها به چه صورت است. این موضوع باری ما مثمر ثمر است. اواخر بازی سعی کردیم بهتر بازی کنیم ولی چون اواخر بازی بود اثربخش نشد.

دنیزلی اضافه کرد: برای اینکه این بازی را ببریم کار زیادی انجام ندادیم. سه هفته را پشت سر گذاشتیم. دو بازی در خارج از خانه و یک بازی با رقیب قدرمان پرسپولیس انجام دادیم. در این سه بازی بدون اینکه گل بخوریم به راه‌مان ادامه دادیم و می‌دهیم. تفکر من اینگونه است که بازی صفر بر صفر نشود تا از بازی لذت ببریم.

سرمربی تراکتور بیان کرد: در یک بازی فوتبال هیچ موقع اسم‌ها کار نمی‌کنند و تیم باید جامع و کامل باشد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اعلام کردم که در هفته پنجم و ششم تیم ما به شرایط مطلوب‌تری می‌رسد. اگر خوشبینانه نگاه کنیم که در زمین خودمان یک بازی را بردیم و در خانه حریفان هم گلی نخورده‌ایم و این برای هفته‌های آتی امیدبخش است.

او درباره غیبتش در کنفرانس خبری قبل از بازی و همچنین تعداد زیاد اخطارهای بازیکنان تیمش هم توضیح داد: چون به یک شهر دیگر سفر کردیم به لحاظ زمانی کمی مشکل ایجاد می‌شود. ما چگونه می‌توانستیم ساعت ۱۰ شب کنفرانس داشته باشیم؟ کنفرانس خبری مشترک معمولا در بازی‌های بین‌المللی انجام می‌شود. در هیچ لیگی چنین کاری انجام نمی‌شود و باید برای همه تیم‌ها تجدید نظر شود. ما همه صحبت‌هایمان را قبل از بازی با روابط عمومی انجام می‌دهیم تا مطبوعات در جریان قرار بگیرند. اگر چنین قانونی گذاشته شده است، می‌شود آن را بهینه کرد.

او ادامه داد: در لحظاتی که باید در کنار تیمم باشم هتل را برای کنفرانس خبری مشترک ترک نمی‌کنم تا به هتل دیگری بروم. من نمی‌دانستم که خبرنگاران منتظر من هستند و از این بابت از شما عذرخواهی می‌کنم. در هیچ‌ جایی از دنیا هیچ مربی تیمش را برای کنفرانس خبری ترک نمی‌کند. در بازی‌های بین‌الملی یک وقتی تعیین می‌شود و مربیان صحبت می‌کنند.

دنیزلی اظهار کرد: من سعی می‌کنم که به شما خبرنگاران کمک کنم. دو روز قبل از بازی در باشگاه جلسه می‌گذاریم و در رابطه با بازی صحبت می‌کنیم. می‌دانم که من را خیلی دوست دارند و من هم این کشور و مردمش را دوست دارم. به خاطر همین است که سالیان سال در این‌جا کار کردم و با هیچ رسانه‌ای مشکل نداشتم و هیچ بی‌احترامی نکردم. من خیلی وقت پیش با پرسپولیس کار کردم و الان همه چیزم و دقایق و ثانیه‌هایم برای تراکتور است. به هر حال مشخص است که بهترین نتیجه برای ما چه چیزی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.