سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی شد دروازه تیمش در دیدار مقابل شاهین شهرداری بوشهر روی بی‌عدالتی فوتبال باز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری اظهار داشت: شرایط سختی بر این بازی حکمفرما بود. شرجی بودن هوا و گرما ما را اذیت کرد. مسلماً می‌خواستیم سه امتیاز را برای خودمان کنیم و برای این کار بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. همه‌ی شما بازی را دیدید که در طول بازی چه اتفاقاتی افتاد و چقدر تیم ما نسبت به حریف برتری داشت.

وی افزود: تیم شاهینی که مقابل شهر خودرو بازی کرد، در آنالیز ما با وجود شکست تیم خوبی بود. آنها در روزی که ما باید به اهداف‌مان دست پیدا می‌کردیم، روز خوبی را پشت سر گذاشتند. با این حال در روز بی‌عدالتی فوتبال ما گل خوردیم که بعد از گل به تیم حریف فشار آوردیم و موقعیت‌سازی کردیم که در نهایت به گل رسیدیم. شاید از هفت هشت موقعیت گل‌مان استفاده نکردیم، در حالی که به تیم حریف هیچ موقعیت گلی ندادیم. با این حال توانستیم یک امتیاز خارج از خانه بگیریم. خوشبختانه بازی به بازی شرایط تیم ما بهتر می‌شود و امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آینده جبران کنیم. به‌هرحال ما این فرصت را داریم که یک بازی خارج از خانه و داخل خانه انجام بدهیم. قطعاً تلاش می‌کنیم که امتیازهای لازم را در بازی‌های آینده بگیریم.

اسیدپاشی در رختکن پیکانی‌ها در بوشهر/ ویسی میهمان‌نوازی کرد + عکسسرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: در استان بوشهر هستیم و جا دارد که یک تذکری به مسئولان استان بدهم. ما هفت هشت سال پیش آخرین بازی نفت را با شاهین در اینجا انجام دادیم که از آن زمان تا الان، هیچ تغییری در امکانات بوشهر به وجود نیامده است! فکر می‌کنم این کمترین حق مردم بوشهر و هواداران شاهین است که به آنها توجه بیشتری شود، مردمی که شهر و تیم‌شان را دوست دارند. این وظیفه من بود که درباره حق مردم صحبت کنم. امیدوارم که شاهین در لیگ برتر بماند، چون من روی تیم‌هایی که هوادار دارند، حساس هستم. درست است تیم ما هوادار ندارد، اما تیم‌هایی که ریشه و هوادار دارند، باید در لیگ برتر باشند تا شور و هیجان را به این مسابقات اضافه کنند.

فرکی در پاسخ به این سؤال که «چقدر به تیم پیکان امیدوار هستید؟»، گفت: هدف ما این است که بتوانیم شرایط‌مان را متفاوت‌تر کنیم. شروع لیگ است و نمی‌توان قضاوت کرد، اما نباید از غافله هم عقب بمانیم. نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم. ما یک نیمه مقابل شهر خودرو بد بازی کردیم، اما در ادامه دو بازی و نصف است که در حق ما ظلم می‌شود. این ظلم از جانب داور و شخص دیگری نیست، بلکه ظلم فوتبال است که خوب بازی می‌کنیم و پیروز نمی‌شویم. به‌هرحال فوتبال است و شاید در این بازی می‌باختیم یا می‌بردیم، اما شرایط این را داشتیم که باخت قبلی را در این بازی جبران کنیم. ما باید تیم پیکان را به شرایط بهتری برسانیم و شرایط این را داشتیم. فکر می‌کنم تنها ایرادی که ما در این بازی‌ها داشتیم، گل نزدن است که باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم.

وی در مورد نقاط ضعف و قوت تیم شاهین اظهار داشت: فکر می‌کردم بازیکنانم در این شرایط جوی دچار مشکل شوند، اما گویا تیم شاهین بیشتر دچار مشکل شد. حتی تعویض‌های آنها نیز پاسخ نداد در حالی که فکر می‌کنم عبدالله ویسی مربی خوبی است. از هواداران شاهین هم درخواست می‌کنم که از تیم‌شان حمایت کنند و اگر درخواست دارند ویسی برود یا نه، باید تیم‌شان و مربی‌شان را حمایت کنند. مسئولان هم باید این تیم را تقویت کنند و به شاهین برسند. جذب بازیکن اولین لزومی است که باید انجام شودو خودتان می‌بینید که چهار پنج تیم اول چه هزینه‌ای برای جذب بازیکن می‌کنند و شاید توان رقابت با آنها نیست، اما به‌هرحال باید شرایط مناسبی وجود داشته باشد. هواداران باید آقای ویسی را حمایت کنند و نباید یادمان برود که شاهین را او به لیگ برتر آورد و مردم وی را بالا و پایین می‌انداختند. اکنون هم سه هفته از لیگ گذشته است و نباید عجله کرد. اصلاً شاید تا نیم‌فصل هم شرایط مناسب نباشد. تیم شاهین نیاز به کسب تجربه دارد و باید این فرصت را به ویسی داد تا تیمش را به شرایط بهتری برساند.

سرمربی تیم پیکان درباره بودجه تیمش در این فصل خاطرنشان کرد: ما نسبت به بودجه‌ای که داریم کار می‌کنیم و نسبت به فصل گذشته ۱۰ درصد افزایش بودجه داشتیم تا در جذب بازیکن کار کنیم. به‌هرحال هر تیمی نیاز به تقویت دارد و در پست‌هایی که احساس ضعف می‌کند، باید بازیکن بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.