در حالی که رسانه‌های مختلف عدم انتقال پائولو دیبالا به منچستریونایتد را صرفاً به بی‌میلی خود او نسبت می‌دادند، مدیربرنامه‌های این بازیکن آرژانتینی دلیل دیگری برای این اتفاق ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه آنتون مدیر برنامه‌های پائولو دیبالا با رد شایعه انتقال قریب الوقوع این بازیکن آرژانتینی به پاری‌سن‌ژرمن درباره دلیل عدم انتقال او به منچستریونایتد هم توضیح داد.

با نیمکت‌نشینی دیبالا در اولین بازی یوونتوس در فصل جدید سری A بار دیگر گمانه‌زنی‌هایی درباره عدم نیاز بانوی پیر به این بازیکن آرژانتینی صورت گرفت که آنتون آنها را تکذیب کرد.

او به نشریه توتواسپورت گفت: هیچ سفر قریب‌الوقوعی به پاریس در کار نیست. او الان فقط باید از بازی‌اش لذت ببرد چرا که نمی‌داند در آینده چه اتفاقی ممکن است برایش رخ دهد.

مدیربرنامه‌های دیبالا در ادامه به ماجرای انتقال نافرجام این بازیکن به منچستریونایتد و تاتنهام اشاره داشت، اتفاقی که گفته شد به خاطر حق کمیسیون ۱۵ میلیونی مورد مطالبه آنتون و البته حقوق درخواستی بالای بازیکن یووه بوده است.

آنتون در این خصوص هم تأکید کرد: من با باشگاه منچستریونایتد تماس داشتم اما هرگز هیچ بحثی درباره حق کمیسیون صورت نگرفت و این داستان صحت ندارد. محقق نشدن این جابجایی صرفاً به دلیل وجود اختلافات میان دو باشگاه بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.