محمد محبی، بازیکن جوان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خوشحالم که لیگ برتر را با گل شروع کردم و امیدوارم امسال بهترین عملکرد را در سپاهان داشته باشم.

محمد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی تیمش برابر شاهین بوشهر در هفته اول نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: خدا را شکر که برد خوبی را به دست آوردیم و گام اول را در یک بازی بیرون از خانه محکم برداشتیم. در بوشهر همه چیز خوب بود و ما با این برد قاطع نشان دادیم که امسال فقط قهرمانی می‌خواهیم و باید این عنوان را به دست بیاوریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه هواداران شاهین برخورد خوبی با وی داشتند، خاطر نشان کرد: من روزهای خوبی را در شاهین پشت سر گذاشتم و خوشبختانه هواداران هم برخورد خوبی با من داشتند و تشویقم کردند. خیلی خوشحالم که لیگ امسال را با گلزنی شروع کردم، ولی دیدید که خوشحالی هم نکردم، چون شاهین برای من قابل احترام است. امیدوارم این تیم در فصل جاری نتایج خوبی بگیرد.

وی راجع به بازی بعدی تیمش که برابر ماشین‌سازی تبریز خواهد بود، تصریح کرد: ماشین‌سازی در هفته گذشته استقلال را شکست داده است و حالا در بازی با سپاهان هم انگیزه زیادی خواهد داشت. ما البته میزبان هستیم و نباید در بازی‌های خانگی امتیاز از دست بدهیم. امیدوارم این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.

وینگر سپاهان که امسال شماره ۲۰ این تیم را بر تن دارد، خاطرنشان کرد: پارسال پیراهن شماره ۳۰ را بر تن داشتم و امسال شماره ۲۰ را می‌پوشم. من این شماره را دوست دارم و امیدوارم یک روز هم شماره ۱۰ را بر تن کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.