مدافع میانی پرسپولیس گفت: برای بازی‌ها، خوب آماده شده‌ایم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم ولی هواداران هم باید صبور باشند. امیدوارم پنجشنبه ما را تنها نگذارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شجاع خلیل زاده در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر درباره شرایط پرسپولیس گفت: شرایط تیم فعلا خوب است و ما هم آماده شروع لیگ هستیم. در ترکیه اردوی خوبی داشتیم. اردوی کاملی نبود ولی در مجموع خوب بود. در این مدت تمرینات خوبی را زیر نظر سرمربی انجام داده‌ایم. آماده بازی با پارس جنوبی هستیم و امیدواریم هواداران هم پنجشنبه ما را تنها نگذارند.

مدافع سرخپوشان درباره دیدار با پارس جنوبی جم در هفته اول رقابت های لیگ برتر افزود: اولین بازی لیگ جزو حساس‌ترین بازی‌ها به حساب می‌آید و مهم است که بتوانیم با پیروزی شروع کنیم، فقط هواداران یادشان نرود که پنجشنبه به ورزشگاه آزادی بیایند.

وی درباره عملکرد باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: بازیکنان خوبی داریم. نفراتی که اضافه شدند کیفیت فنی بالایی دارند. من قبل از این هم گفتم مهم نیست چه کسی بازی کند. آنچه اهمیت دارد، موفقیت تیم است. مثلا اگر من باشم یا نباشم این مساله در اولویت است. آقای کالدرون هم با من، سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان صحبت کرد. گفت دو نفر از بین شما بازی می‌کند و یک نفر روی نیمکت می‌نشیند. برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند کدام یک بازی کنیم، چون همه ما یک روز می‌رویم ولی پرسپولیس و نتایجش می‌ماند. من امیدوارم بازیکنان جدید هم بتوانند کمک کنند چون کار سختی را در پیش داریم.

خلیل زاده درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: اول اینکه باید بگویم، هر چه بود زندگی شخصی خود او بود. هر آمدنی رفتنی دارد و هیچ چیز، دائمی نیست. در مقابل بازیکنان حفظ شدند و نفرات جدید هم تیم را تقویت می‌کنند. البته کار برای این فصل با توجه به سه قهرمانی سخت‌تر می‌شد. به هر حال شناخت بین مربی و بازیکن به میزانی که در چند سال به وجود می‌آید، الان نیست. هواداران باید کمی صبور باشند. این پرسپولیس حتما برای قهرمانی می‌جنگد ولی به حمایت و کمک آنها نیاز داریم.

وی راجع به حضور گابریل کالدرون در راس کادرفنی پرسپولیس تاکید کرد: بالاخره هر مربی اخلاق، رفتار و افکار فنی خاص خودش را دارد. از نظر شخصیتی و فوتبالی که همه چیز خوب بوده است ولی باید بپذیریم مربیگری در پرسپولیس خیلی سخت است. همه ما امیدواریم کالدرون موفق باشد و تلاش خودمان را هم می‌کنیم.

خلیل زاده درباره اخطار و اخراج هایی که بابت اعتراض به داوری می گیرد افزود: سال قبل هم داوران تا حدی روی من حساس بودند. البته داورانی که برای بازی تدارکاتی آمدند، کمی جوان بودند و شاید می‌خواستند اقتدار خودشان را نشان بدهند اما در لیگ، داوران با تجربه هستند. همین داوری بازی اول با آقای بنیادی‌فر است که از داوران خوب لیگ هستند. فکر می‌کنم لیگ امسال برای داوران هم سخت‌تر باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.