مرتضی فراهانی، قائم مقام باشگاه سایپا اعلام کرد، تیم فوتبال این باشگاه آماده حضور در مسابقات فوتبال جام شهداست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرتضی فراهانی، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا در گفت‌وگو با سایت این باشگاه، با بیان اینکه «آماده حضور در جام شهدا هستیم.»، گفت‌: کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان ما با توجه به دعوتی که برای حضور در جام شهدا بود، برنامه‌ریزی انجام داده است و آماده حضور در این جام هستیم. برای ما بزرگداشت نام شهدا مهم است و نه نام برگزارکننده این جام.

وی درباره به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: ابتدا چند سؤال‌ دارم. اگر قرار به برگزاری مسابقات نبود چرا جلسه هم‌اندیشی مربیان را برگزار کردند؟ آیا لیگی که هر ساله با برنامه انجام می‌شد در طول و انتهای فصل دچار وقفه‌های ناخواسته نمی‌شد؟ گناه و جایگاه تیم‌های بابرنامه در این فوتبال چیست؟ مسئول تجهیز ورزشگاه‌ها کیست؟ آیا مجهز کردن ورزشگاه‌ها ظرف مدت یک الی دو ماه امکانپذیر است؟ باید بگویم متأسفانه اختلاف‌نظر‌ها و این بی‌برنامگی به تیم‌های بابرنامه ضربه می‌زند و این برای فوتبال ایران مناسب نیست.

قائم مقام مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: با مسئولان ورزشگاه دستگردی برای میزبانی فصل جدید لیگ برتر به توافقات نهایی رسیده‌ایم و در برنامه‌های باشگاه طبق توافقاتی که با مسئولین شهر اسلامشهر داشته‌ایم به دنبال بازسازی و تجهیز استادیوم هفت هزار نفری شهدای اسلامشهر هستیم و با تکمیل آن، میزبانی خود را در فصول آینده در این شهر انجام می‌دهیم.

فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال کمک به توسعه فوتبال در ایران هستیم و در اردوی داخلی پیش‌فصل‌‌مان این امر را پیگیری کردیم.

سرپرست سایپا: ساعت بازی‌ها تغییر نکند، در جام شهدا شرکت نمی‌کنیم/ خوشحالیم بازی اول‌مان با پرسپولیس است

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.