بازیکن جدید یوونتوس از اهدافش در تیم تورینی سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرون رمزی، هافبک ولزی جدید یوونتوس در نشست مطبوعاتی مراسم معارفه‌اش حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آرون رمزی در ابتدا به ایتالیایی صحبت‌هایش را آغاز کرد:وقت شما بخیر. از همه شما ممنونم و خوشحالم که اینجا هستید. فقط می‌خواهم بگویم از حضور در یوونتوس خوشحال هستم، یوونتوس یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است. ببخشید که ایتالیایی را خوب حرف نمی‌زنم اما سخت در حال یادگیری آن هستم.

رمزی سپس در پاسخ به سوالات خبرنگاران، درباره مصدومیتش گفت:شرایطم رو به بهبود است و تمام تلاشم را می‌کنم که در سریعترین زمان ممکن به تمرینات اضافه شوم. وقتی شنیدم یوونتوس به من علاقه دارد، نتوانستم آن را رد کنم، یوونتوس از هر نظری باشگاه بزرگی است و سخت بود چنین فرصتی را رد کنم. بودن در چنین باشگاه بزرگی برای هر کسی یک رؤیا است و خوشحالم می‌توانم خودم را اینجا نشان دهم.جان چارلز ، ستاره سابق ولزی یوونتوس چه برای فوتبال ولز و چه برای یوونتوس، یک اسطوره بود. قطعاً امیدوارم بتوانم دوران او را در یوونتوس تکرار کنم. چارلز اینجا تأثیرگذاری خود را با نوشتن تاریخ باشگاه نشان داد و می‌دانم این تیم برای او چه اهمیتی داشت. امیدوارم بتوانم شرایطی مشابه هموطنم را رقم بزنم.

هافبک ولزی یوونتوس درباره هم تیمی‌هایش افزود: بیشتر اعضای تیم به خوبی به من خوشامد گفتند، با مائوریتسیو ساری هم چند بار صحبت کردم. او همیشه در دسترس و صحبت کردن با این سرمربی راحت است، امیدوارم هرچه زودتر بتوانم با هم تیمی‌هایم و مربی جدیدم، به سمت اهداف پیش رو حرکت کنم. بازیکنی مثل من دوست دارد در بازی تأثیر گذار باشد؛ پاس گل بدهد یا گل بزند. هدف من هم همین است. اینجا هستم تا به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم به اهدافمان برسیم. باشگاه‌های دیگری هم به دنبالم بودند اما انتخاب اولم یوونتوس بود.طبیعتا خوشحالم که شماره ۸ اینجا متعلق به کسی نبود، در آرسنال هم همین شماره را می‌پوشیدم و با شور و اشتیاق فراوانی آن را پذیرفتم. مارکیزیو روزهای خوبی در تورین داشته، او در یوونتوس بزرگ شده و بازیکن فوق‌العاده‌ای است. با کلودیو در مرکز پزشکی یوونتوس چند بار صحبت کردم.ساری مربی بسیار خوبی است او در چلسی کار بسیار بزرگی انجام داد، تیمش را به ۲ فینال رساند و در لیگ اروپا قهرمان شد.ساری، چلسی را به جمع ۴ تیم لیگ برتر بازگرداند که کار راحتی نبود. امیدوارم او فلسفه و سبک خاص خود را در یووه هم دنبال کند، ارائه فوتبال زیبا و کسب موفقیت ایده آل است اما همیشه نمی‌توان با فوتبال زیبا به موفقیت رسید و بعضی مواقع شرایط پیچیده می‌شود. چه بهتر که با فوتبال زیبا به موفقیت برسیم. به هر حال باید با هر شرایطی بتوانیم کنار بیایم و اطمینان دارم با این بازیکنان و مربی، روزهای خوبی در انتظار خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.