عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: از اینکه گفته می‌شود ویلموتس به دلیل نگرفتن مطالباتش می خواهد قراردادش را فسخ کند اطلاعی ندارم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شیعی پس از تساوی دیدار دوستانه تیم ملی بزرگسالان برابر امید کشور ایران گفت: خوشحالم که یک بازی خوب را از دو تیم شاهد بودیم و از این لذت بردم که ۷ بازیکن تیم پیکان در این دیدار حضور داشته و نشان دادند که تیم پیکان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که ویلموتس مطالباتش را نگرفته و می‌تواند قراردادش را فسخ کند، افزود: من از این موضوع بی خبرم و چنین صحبتی را نشنیده ام.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که گفته شده است فوتبال ایران تعلیق خواهد شد، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و این خبر درست نیست و نمی دانم چه کسانی این شایعات را بوجود آورده اند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به دلیل اینکه فیفا به ایران فشار آورده تا بانوان در ورزشگاه حضور پیدا کنند شما اجازه ندادید حتی آقایان هم برای تماشای این بازی به ورزشگاه بیایند، افزود: این بازی بنا به درخواست سرمربیان دو تیم بدون حضور تماشاگران برگزار شد و هیچ ارتباطی به عدم حضور بانوان نداشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )