باشگاه فجرسپاسی شیراز مدعی است،‌ بازیکن جدید تیم فولاد خوزستان با این تیم قرارداد دارد و به طور غیر قانونی با تیم اهوازی قرارداد بسته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از مشکلات ایجاد شده برای قرارداد باشگاه فولاد خوزستان با محمد بلبلی، اکنون باشگاه فجرسپاسی نیز مدعی شده است قرارداد فولادی‌ها با عباس بوعذار بازیکن فصل گذشته این تیم غیر قانونی است و این بازیکن هنوز با باشگاه شیرازی قرارداد دارد.

عبدالرسول فلاح، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام این خبر اظهار داشت: بوعذار هنوز سرباز است و تسویه حساب خود را انجام نداده. این بازیکن هم سرباز است، هم هنوز دو سال با ما قرارداد دارد! بوعذار از مرداد ماه سال ۹۶ به عضویت تیم ما درآمده و حتی در آن زمان برای تیم‌مان بازی هم کرده است، اما از مهر ماه همان سال وارد خدمت سربازی شد و الان هم هنوز سرباز است.

وی افزود: بوعذار دو سال بعد از پایان سربازی‌اش هم هنوز با ما قرارداد دارد. ما این بازیکن را همان‌طور که گفتم مرداد ماه سال ۹۶ از نفت تهران به خدمت گرفتیم و آن زمان قرارداد دو ساله با او بستیم، بعد از دو ماه این بازیکن وارد دوران سربازی‌اش شد و الان هم بعد از پایان سربازی، با ما قرارداد دو ساله دارد. اینها به کنار، این بازیکن هنوز دو ماه دیگر سرباز است، چطور با فولاد قرارداد بسته است؟ بوعذار بعد از پایان لیگ دسته اول به مرخصی رفته است و باید شنبه هم در تمرینات ما حاضر شود. هر روزی هم که غیبت کند، سه روز اضافه خدمت خواهد خورد.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در پاسخ به این پرسش که «آیا شکایتی از باشگاه فولاد انجام داده‌اند یا خیر؟» گفت: نه فعلاً قرار است بخش حقوقی ما دوستانه با باشگاه فولاد مذاکره کند و اگر به نتیجه نرسیم آن زمان به فدراسیون فوتبال شکایت خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.