سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز دیدار دوستانه این تیم مقابل سوریه از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرف.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار دوستانه ایران و سوریه از ساعت ۱۹:۴۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی در حالی آغاز می‌شود که اکثر سکوهای ورزشگاه خالی است.

* تا پیش از آغاز مسابقه حدود هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

* بازیکنان ایران ۹۰ دقیقه پیش از آغاز بازی وارد ورزشگاه شدند. مارک ویلموتس هم پس از حضور در ورزشگاه وارد زمین شد که مورد تشویق هواداران تیم ملی قرار گرفت.

* بیشتر تماشاگران این دیدار با پرچم ایران روی سکوها حضور دارند، اما بین آنها تماشاگرانی با پرچم‌های پرسپولیس و استقلال نیز دیده می‌شود.

* ترکیب تیم ملی سوریه برای این دیدار اعلام شد که طبق آن احمد مدنیه، عمرو المیدانی، خالد المبیض، شیب العلی، علاء الشبلی، مؤید سمیر عجان، محمود المواس، محمد المرمور، عمر السوما، محمد الوکید، تامر حاج محمد در میدان حضور خواهند داشت.

* موسیقی‌های حماسی با موضوع ایران در ورزشگاه پخش می‌شد، اما هواداران بی توجه فقط بر شیپورهای خود می‌دمیدند و گاهی با فریاد نام ایران و تشویق بازیکنان، سعی در ایجاد شور و هیجان در ورزشگاه داشتند.

اعلام ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار مقابل سوریه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.