سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، گفت که نگران آینده‌اش نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی پس از آخرین بازی اینتر در فصل ۱۹-۲۰۱۸ سری A که شب گذشته (یکشنبه) مقابل امپولی برگزار شد و با پیروزی ۲ بر یک نزاتزوری خاتمه یافت، به اخباری که اخیراً درباره ورود آنتونیو کونته به عنوان جانشین او در کادر فنی این تیم منتشر شده است، واکنش خونسردانه‌ای نشان داد.

پیروزی مقابل امپولی مقام چهارمی اینتر را تثبیت کرد تا این تیم پس از یوونتوس، ناپولی و آتالانتا آخرین سهمیه‌دار ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده باشد. با این حال همچنان گفته می‌شود که این آخرین بازی اسپالتی روی نیمکت آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان است و خودش هم به این موضوع اذعان داشت.

اسپالتی نشست خبری‌اش را با صحبت درباره بازی آغاز کرد و گفت: من غافلگیر نشدم. ما بازی خوبی داشتیم. با کلی تنش و فشار روانی وارد این بازی شدیم. این استادیوم به دیدن برد عادت دارد و همه چیز را به خاطرات گذشته ربط می‌دهد اما امشب ما باید فشار بازی را تحمل و با جان و دل بازی می‌‌کردیم. برای امپولی بابت سقوطش به دسته پایین متأسفم چون من در این تیم دوستان و آشنایانی دارم. قطعاً حق آنها بود که در سری A بمانند اما ما هم حق‌مان بود که به لیگ قهرمانان برویم. زمانی که تصمیماتی گرفته می‌شوند، هر کسی به شیوه خودش به آنها واکنش نشان می‌دهد. مشکل زمانی بروز پیدا می‌کنند که شما خودتان بخواهید کارتان را سخت کنید نه اینکه با یک کار سخت مواجه شوید.

اسپالتی افزود: من نمی‌دانم که آیا این آخرین فصل مربیگری‌ام در اینتر است یا نه. وقتی یوونتوس (در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) به آژاکس باخت، می‌گفتند که کونته سرمربی یوونتوس می‌شود. با این حال آنیلی روز بعد از آن بازی در یک کنفرانس خبری گفت که دست به هیچ چیز نمی‌زند و آلگری می‌ماند اما بعد او تصمیم به تغییر گرفت. به نظر من شما می‌توانید از چنین رفتارهایی درس بگیرید. من اما نقشی فوق‌العاده دارم و می‌خواهم در آن نقش به کارم ادامه دهم و الان هم دارم به شیوه‌ای رفتار می‌کنم که می‌خواهم. من خونسردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.