سرمربی تیم ملی انگلیس از ستاره منچسترسیتی که مقابل جمهوری چک هت‌تریک کرد، تمجید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث ساوت‌گیت پس از برد ۵ بر صفر تیم ملی انگلیس مقابل جمهوری چک از رحیم استرلینگ که در این بازی هت‌تریک کرد، تمجید خاصی انجام داد. استرلینگ ۲۴ ساله که تا چندی پیش از سوی هواداران هو می‌شد، اولین هت‌تریکش در رده ملی را به ثبت رساند و آنقدر خوش درخشید که هنگام تعویض شدن و خروجش از میدان، هواداران حاضر در ورزشگاه ومبلی او را ایستاده تشویق کردند.

ساوت‌گیت در پایان بازی در ستایش عملکرد استرلینگ به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که رحیم در تمام طول شب استثنایی بود. البته او در تمام طول این چند روزی که در کنارمان تمرین کرده همینطور بود. من برای او خوشحالم. امشب برای او شب خاصی بود. من فکر می‌کنم او به عنوان یک انسان و فوتبالیست واقعاً انسانی پخته است. رحیم تشنه گلزنی است و به شیوه‌ای غریزی و بدون آنکه زیادی فکر کند، خیلی از گل‌هایش را به ثمر می‌رساند.

ساوت‌گیت افزود: رحیم مرا غافلگیر نکرد. او در حال حاضر واقعاً اعتماد به نفس بالایی دارد و خارج از زمین بازی هم همینطور است. برای او خوشحالم که این چنین از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت. نمی‌توانیم منکر این شویم که او در تیم ملی انگلیس لحظات سختی را سپری کرد اما او حالا اوضاع را به سود خودش تغییر داده است. او تشنه این گل‌هاست و من فکر می‌کنم که امشب ویرانگر بود. رحیم برای بازیکنان جوانی که بعد از این به جمع ما اضافه خواهند شد یک الگو خواهد بود. او از این مسئولیت مضاعف لذت برده و در زمین بازی می‌درخشد.

تیم ملی انگلیس دوشنبه هفته جاری در دومین بازی‌اش در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ به مصاف مونته‌‌نگرو می‌رود و در ماه ژوئن هم در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در پرتغال به مصاف تیم ملی هلند می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.