علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس هویت بزرگی در فوتبال ایران دارد اما تمام تلاش ما این است که در این بازی حساس به برد برسیم.

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بازی فردا (شنبه) تیمش برابر پرسپولیس گفت: باید برابر قهرمان دو فصل پیاپی و فینالیست آسیا به میدان برویم. پرسپولیس هویت بزرگی در فوتبال ایران دارد ولی تمام تلاش ما این است که در این بازی حساس به برد برسیم. تیم ما ساختار خوبی دارد و بچه‌ها هم از لحاظ تاکتیکی پیشرفت داشته‌اند. این بازی برای هر دو تیم حساس است، پرسپولیس به دنبال قهرمانی است و ما هم می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که فوتبال باکلاسی به نمایش بگذاریم و عملکردمان طوری باشد که مردم مسجدسلیمان خوشحال شوند. برای این بازی بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و در شرایطی خوب به مصاف پرسپولیس می‌رویم.

مرزبان در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی برابر پرسپولیس هم برای آنها راضی‌کننده است یا خیر، تصریح کرد: از حالا نمی‌توان در مورد حرفی زد و باید دید جریان بازی چگونه پیش می‌رود. هیچ‌کس نمی‌تواند قبل از شروع بازی در مورد برد، مساوی یا باخت حرف بزند. این مسائل قصه‌هایی است که در کتاب‌ها می‌نویسند و ما توجهی به آنها نداریم. هدف ما این است که در بازی با پرسپولیس ۳ امتیاز را بگیریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص غیبت شجاع خلیل‌زاده و سیدجلال حسینی دو مدافع تاثیرگذار پرسپولیس در این بازی خاطرنشان کرد: ما با نام بزرگ پرسپولیس روبه‌رو می‌شویم. در پرسپولیس بازیکنانی هستند که جایگزین نفرات غایب باشند، در ضمن آنها در خط هافبک هم بازیکنانی دارند که تغییر پست بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.