کاپیتان استقلال گفت: من هم از اینکه همه به سمت داور هجوم می‌برند راضی نیستم.

به گزارش ایسنا، سید مهدی رحمتی درباره اعتراض شدید هر دو تیم به عملکرد داور گفت: هر چقدر درباره داوری صحبت کنیم، برخی حساس‌تر می‌شوند. به داوران گفته بودند که چون اعتراض زیاد شده، وقتی به طرف شما می آیند عکس العمل نشان دهید. من سالیان سال است که کاپیتان هستم. زیاد هم به داور اعتراض نکردم اما فکر می‌کنم این طرز برخورد داور خوب نیست که با لحن بدی جواب بازیکن را بدهد. من هم از اینکه همه به سمت داور هجوم می‌برند، راضی نیستم.

وی ادامه داد: شرایط به گونه‌ای است که برخی فکر می‌کنند هر چه با تعداد بیشتر به سمت داور حمله ببرند، شرایط بهتر می‌شود. بازیکنان ما باید صبور باشند. اما به شخصه لحن صحبت داور امروز را نمی‌پسندم.

دروازه‌بان و کاپیتان استقلال درباره پیروزی تیمش گفت: در وهله نخست باید به هواداران تبریک بگویم. ما تلاش کردیم که بازی را ببریم. بازی خوب بود و موقعیت های زیادی داشتیم. از موقعیت‌ها استفاده نکردیم که در لحظات آخر حریف با استفاده از توپ‌های بلند ما را تحت فشار قرار داد.

رحمتی درباره احتمال اعتصاب بازیکنان تیمش و شرکت نکردن در تمرین گفت: این خبر از کجا منتشر شده است؟ نام آن فرد را بگویید. خود شما در دهن بازیکن حرف می‌گذارید تا به تیتر دلخواه‌تان برسید. باید منبع این موضوع مشخص شود که من نسبت به آن پاسخ بدهم.

کاپیتان استقلال درباره حواله نقدی باشگاه به بازیکنان تیمش به عنوان بخشی از طلب قرادادهای این فصل و اظهارات منتظری و چشمی در این باره خاطرنشان کرد: قبل از این بازی منتظری و چشمی صحبت کردند و کاملاً حق داشتند. قرار بود دیروز صحبت کنم اما به خواسته سرمربی تیم که گفت قبل از بازی آرامش را حفظ کنیم، صحبت نکردم اما بازیکنان حقایق را گفتند. ما از دیروز به استادیوم نفت رفتیم. امیدوارم شرایط ما روز به روز بهتر شود. منتظری و چشمی حقیقت را گفته بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.