سرمربی استقلال از نمایش تیمش مقابل پارس جنوبی جم تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر بعد از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: قبلا هم گفتم حریف قدرتمندی مقابل ما بازی خواهد کرد و باید با دقت مقابل این تیم بازی کنیم. نکته‌ای که فراموش کردیم زدن گل‌های سوم و چهارم بود. حریف روی پاس های بلند قدرتمند بود. این موضوع را فراموش کردیم و خوشحالیم به برد رسیدیم.

او ردباره درخشش آیاندا پاتوسی نیز گفت: می‌دانستیم او بازیکن خوبی است. عملکرد او را در بازی‌های قبل دیده بودیم. در صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم از او درخواست کردیم پاتوسی را به تیم اضافه کند. در ۲۰ دقیقه آخر، او مقداری خسته بود و باید او را تعویض می‌کردیم چرا که هنوز برای بازی در ۹۰ دقیقه آماده نیست. قدم به قدم با او کار می‌کنیم که به آمادگی برسد.

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه مشکلی با فتحی و سایر معاونان این باشگاه ندارد، گفت: من ارتباط خوبی با آقای فتحی دارم. با همه کسانی که کار می‌کنیم ارتباط خوبی داریم.

وی درباره وضعیت بدنی ایسما و داشتن اضافه وزن گفت: باید با او بیشتر کار کنیم تا وزنش را کم کند.

شفر درباره عصبانیت غفوری و انتظاری در این بازی و تاثیر آن در بازی‌های بین المللی گفت: اگر خطای هفته قبل اشکان دژاگه روی نورافکن را به یاد بیاورید، این خطاها چیزی نبود. خیلی وقت‌ها ما شانس خوبی نداریم.

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه شاید تیمش در بازی‌های بین الملی همانند تیم ملی از اعتراض به داوری متضرر شود، گفت: بازی تیم ملی مقابل ژاپن را به یاد داریم. اگر بازیکنان ایران به سمت داور نمی‌رفتند، می‌توانستیم این بازی را هم ببریم.

به گزارش ایسنا، شفر در نشست خبری بعد از بازی هم حاضر شد و گفت: در کنفرانس روز گذشته نیز گفتم که بازی راحتی نداریم زیرا حریف ما تیم محکمی بود و روی توپ بلند خوب کار می‌کرد. ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و درباره پنالتی صحبت کردن نیز سخت است. موقعیت دانشگر، ایسما و منشا گل نشد. اینکه شانس داریم خوب است اما باید ضربه آخر را با کیفیت بالاتر بزنیم. تیم حریف در ۲۰ دقیقه پایانی بازیکنان قد بلند را به زمین آورد و بازی مستقیم انجام داد و کار سخت شد. بازی باید سه بر صفر می‌شد. ما در نیمه دوم با تمرکز نبودیم و فوتبال مهربانانه انجام دادیم که برای برد کافی نیست. ما باید ابتدا گل سوم را می‌زدیم و سپس راحت بازی می‌کردیم. فاصله ما با صدر زیاد نیست. در نهایت به تیم ذوب آهن برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم زیرا این یک اتفاق خوب برای ایران است.

او در ادامه با انتقاد از گزارشگر دیدار تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: این که یک رسانه و فرد رسانه‌ای یا مربی بخواهد درباره بازیکنان ما صحبت کند، خوب نیست. رحمتی ۴۴۰ بازی در لیگ انجام داده و بازیکن بزرگ و با سابقه‌ای است. منتظری یکی از بهترین بازیکنانی است که در دوران کاری خود دیده‌ام و فرقی نمی‌کند چه سنی دارد و باید همواره به آن‌ها احترام گذاشت. نمی‌دانم گزارشگر امروز بازی چه لباسی به تن داشته و شاید فوتبال را خوب متوجه نشده است. اگر به بازیکنان بزرگ تیم احترام نگذارید باید به کشور دیگری بروید و این برای ما قابل پذیرش نیست. از شما که در هوای سرد در ورزشگاه بودید تشکر می کنم. همچنین از هواداران که در این ساعت و این هوا در ورزشگاه حضور داشتند تشکر می‌کنم. ما مثل خانواده هستیم.

سرمربی استقلال در پایان درباره ترکیب ثابت تیمش گفت: ترکیب ما در دیدار با تراکتورسازی، ترکیب خوبی بود. اگر دژاگه به دلیل خطاهای خود از زمین اخراج می شد، می‌گفتند ترکیب استقلال خوب بوده است. امروز می‌خواستم پاتوسی را تست کنم و او برای ۹۰ دقیقه هنوز آماده نیست اما در مدتی که بازی کرد، در تمامی آیتم ها خوب بود. در نیمه دوم برای ما در مرکز زمین یک فضا ایجاد شد و آنها می توانستند پاس بلند بدهند. منشا هم همینطور نمایش خوبی داشت. ایسما نیز یک موقعیت خوب برای گلزنی داشت اما تنها بود و باید منتظر بقیه می ماند که این موضوع شدنی نبود. او در یک صحنه دیگر می‌توانست به تبریزی پاس بدهد و شاید ۴ گل می‌زدیم. امروز ترکیب خوبی داشتیم. در بازی شب گذشته بارسلونا، یک بازیکن دقیقه ۸۵ وارد زمین شد و استارت زد تا به بازی برسد و او ۸۰ میلیون دلار قیمت دارد. ما پشت سر هم بازی داریم و همه بازیکنان باید بازی کنند. آنها باید صبر داشته باشند و شاید ما مصدوم دهیم. همه بازیکنان باید از نظر ذهنی و بدنی آماده باشند. ما دیدارهایی در آسیا از پیش داریم و دیدید که آن‌ها بازیکنان ۱۰ و ۲۰ میلیون دلاری دارند. ما امسال نیز گروه سختی داریم و دوباره می‌گویم بهترین بازیکن برنده نیست و بهترین تیم برنده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.