دو باشگاه اینتر و بارسلونا بر سر انتقال ایوان راکیتیچ به این تیم ایتالیایی مذاکراتی با یکدیگر داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های ایتالیایی، باشگاه اینتر در آستانه به خدمت گرفتن ایوان راکیتیچ است. نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد ایوان راکیتیچ فاصله چندانی تا پیوستن رسمی به اینتر ندارد و دو باشگاه اینتر و بارسلونا بر سر انتقال این بازیکن در ازای ۴۰ میلیون یورو به توافق رسیده‌اند. بر اساس گزارش این نشریه، باشگاه اینتر نه‌ تنها به دنبال استخدام بازیکنان سطح بالاست، بلکه بازیکنانی را می‌خواهد که در زمین هم بتوانند نقش رهبر تیم را ایفا کنند و ایوان راکیتیچ یکی از آنهاست.

«گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شد جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر به همراه پی‌یرو اوسیلیو، مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر با مدیران باشگاه بارسلونا ملاقاتی پنهانی داشته‌اند و پیشنهادی ۳۵ میلیون یورویی برای جذب هافبک کروات آبی‌واناری‌ها ارائه داده‌اند. مدیران باشگاه بارسلونا اما برای فروش راکیتیچ ۴۵ میلیون یورو درخواست کرده‌اند که ظاهراً در نهایت طرفین بر سر رقمی بین رقم مدنظر دو طرف به توافق رسیده‌اند.

راکیتیچ ۳۰ ساله که تا سال ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد دارد، تا کنون در ۲۴۹ بازی از رقابت‌های مختلف برای کاتالان‌ها به میدان رفته و ۳۴ گل هم به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.