داربی استان فارس به سود تیم فجرسپاسی پایان یافت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال با انجام دو بازی آغاز شد.

در اولین بازی ملوان بندر انزلی و سرخ‌پوشان پاکدشت به مصاف هم رفتند که ملوان موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد شاگردان محمود فکری عبور کند و سه امتیاز این بازی را بدست آورد. گل‌های این بازی را برای ملوان شهریار مغانلو در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند. تک گل سرخ‌پوشان پاکدشت را هم پیام ملکیان در دقیقه ۸۱ به ثبت رساند.

در بازی بعد و در داربی شیراز، دو تیم قشقایی شیراز و فجر سپاسی شیراز به رقابت پرداختند که پایان این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فجر به پایان رسید تا شاگردان داود مهابادی انتقام داربی رفت را از قشقایی بگیرند. گل‌های فجر را محمدحسین کریم‌زاده در دقیقه ۵۵ و رسول بهاروندی، دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پیروزی فجر سپاسی برابر قشقایی، شاگردان مهابادی را موقتاً یک پله به رتبه هشتم بالا برد. با پیروزی ملوان مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت، شاگردان محمد احمدزاده ۲۱ امتیازی و با سه پله صعود موقتاً در جایگاه دهم قرار می‌گیرند. سرخ‌پوشان پاکدشت هم هنوز با ۳۶ امتیاز هنوز در رده دوم قرار دارد و باید منتظر بازی‌های فردا باشد تا ببیند جایگاهش در جدول تغییر می‌کند یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.