مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: گل اول را روی غفلت بازیکنان دریافت کردیم و پس از آن شرایط برای تیم‌مان سخت شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات،‌ کریم انصاری‌فرد پس از شکست ۳ بر صفر ایران مقابل ژاپن و حذف از جام ملت‌های آسیا گفت: اول از همه باید یک عذرخواهی ویژه از ملت شریف ایران داشته باشیم. دوست نداشتیم اینطور شرمنده آنها شویم اما این طبیعت فوتبال است و همیشه یک تیم برنده و یک تیم بازنده است. ما بازی را خوب شروع کردیم و در یک غفلت و در صحنه‌ای که بچه‌ها فکر کردند داور خطا گرفته،‌ گل اول را دریافت کردیم. بعد از آن شرایط سخت شد و بازی را باختیم.

وی در مورد اینکه کی‌روش هم اعتقاد داشته بعد از گل اول ژاپن تیم برتر میدان بود،‌ گفت: بله طبیعتاً‌ همینطور است. ما بعد از گل اول تمرکز لازم را نداشتیم و متأسفانه گل دوم را هم دریافت کردیم، شیرازه تیم‌مان از هم پاشید،‌ ولی بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و هر چه در توان داشتند در این مسابقات گذاشتند. همیشه وقتی به جاهای حساس می‌رسیم، نکات ریز شرایط بازی را تغییر می‌دهد. فقط می‌گویم شرمنده مردم ایران شدیم.

اندوه بازیکنان ایران و شادی ژاپنی‌ها؛ تقابل اشک و خنده در اماراتبازتاب شکست ایران برابر ژاپن در سایت AFC

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه به کی‌روش در نشست خبری خداحافظی کرده است و به احتمال فراوان از تیم ایران جدا خواهد شد،‌ گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است برای آینده کی‌روش بیفتد، اما به شخصه و از صمیم قلب از او تشکر می‌کنم. کی‌روش خدمت ویژه‌ای به فوتبال ایران کرد و سال‌های بعد همه این را حس و درک خواهند کرد. او خالصانه برای فوتبال ایران زحمت کشید و همیشه با همه کمبودها و سختی‌ها ساخت و دوست داشت بهترین اتفاقات برای تیم ملی رقم بخورد. همه تلاشش را کرد و کارهای بزرگی برای ایران کرد.

« قبول دارید کی‌روش را خوب بدرقه نکردیم؟» انصاری‌فرد در واکنش به این پرسش گفت: همانطور که گفتم فعلاً نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد و به همین دلیل نمی‌توانم از الان قضاوت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.