اردبیل – عضو مجمع فدراسیون فوتبال یکی از مهمترین دستاوردهای کارلوس کیروش را ایجاد نظم و دیسیپلین در تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اردبیل افزود: امروز شاهد حضور پرقدرت و مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات آسیا هستیم که این مهم نتیجه برنامه ریزی مدرن کیروش در طی سال های اخیر است.

وی با بیان اینکه همکاری بلند مدت با این سرمربی موفق توانسته به فوتبال ایران شخصیت و کلاس ویژه ببخشد، یادآور شد: کیروش نه تنها عیار فوتبال ایران بلکه عیار فوتبال آسیا را ارتقا داده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با اشاره به سطح بالای مربیگری کیروش و دانش و تخصص سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: حمایت از اینگونه مربیان که به توسعه فوتبال منتج می شود، حتی باید از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال شود.

وی با تاکید بر اینکه بکارگیری مربیانی مثل کیروش به کاهش فاصله بین فوتبال آسیا و سایر قاره ها کمک می کند، متذکر شد: چنانچه شاهد بودیم وجود مربیان بزرگی در راس تیم های آسیایی حاضر در جام ملت ها تیم های درجه چندم آسیایی را متحول و نگاه های جهانی را به فوتبال آسیا معطوف کرده است.

نوتاش اقتدار کنونی تیم ملی فوتبال ایران را نتیجه برنامه‌ریزی مدون و بلند مدت و ایجاد نظم و دیسیپلین از سوی کیروش دانست و بیان داشت: در سایه این نگرش و دیکته کردن آن به قالب تیمی امروز شاهد نمایشی مقتدرانه از تیم ملی فوتبال کشورمان هستیم و این شخصیت تیم ایران را بالا برده است.

وی حفظ کیروش را برای فوتبال ایران ضروری برشمرد و تاکید کرد: حمایت از این مربی با کلاس جهانی باید تداوم یابد، بویژه در این مقطع زمانی که فوتبال ایران در حساس ترین نقطه قرار دارد باید این حمایت های همه جانبه بیشتر شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )