کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ژاپن قبل از بازی مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در حالی برگزار شد که بازیکن شماره ۱۷ این تیم در مراحل آماده‌سازی تیمش غایب بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، آخرین تمرین ژاپن قبل بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل ایران از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه - به وقت محلی) در ورزشگاه هزاع بن زاید العین برگزار شد.

* در این تمرین بیش از ۴۰ خبرنگار ژاپنی تمرین تیم ملی کشورشان را زیر نظر داشتند.

* تمرین ژاپن با ۲۲ بازیکن برگزار شد و غیبت آئو یاما باعث شد خبرنگاران ایرانی پیگیر این قضیه شوند.

* خبرنگاران ژاپنی در مورد غیبت شماره ۱۷ تیم‌شان در تمرین اطلاعات غلطی به خبرنگاران ایرانی می‌دادند، اما در نهایت مشخص شد این بازیکن به دلیل مصدومیت اردوی تیمش را ترک و به ژاپن بازگشته است.

* چشم بادامی‌ها بعد از نرم دوی و حرکات کششی به بازی ۵ به ۲ پرداختند و در ادامه با آغاز تمرینات تاکتیکی خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند.

* روحیه ژاپنی‌ها در این تمرین خیلی خوب بود و هیجان بالایی در تمرین تیم‌شان دیده می‌شد.

دیدار ایران - ژاپن در مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )