تیم‌ملی ایران نیمه اول دیدار مقابل چین را با برتری ۲-۰ به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت ۱۹:۳۰ امشب تیم های ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف هم رفتند و ایران تا پایان نیمه اول به برتری ۲-۰ مقابل حریف رسید. بازی در حالی شروع شد که هر دو تیم از همان ابتدا احتیاط را کنار گذاشته بودند. در دقیقه ۵ مسابقه چینی ها اولین موقعیت خطرناک بازی را روی دروازه ایران ایجاد کردند که حضور عالی رامین رضاییان مقابل دروازه توپ را برگرداند.

در ادامه نوبت به تیم ایران رسید تا دو فرصت خیلی خوب روی دروازه حریف ایجاد کند. سردار آزمون دو بار فرصت گلزنی داشت که بار اول مدافع چینی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و بار دوم توپ سردار با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی حملات ایران جواب داد و مهدی طارمی دروازه چین را قبل از دقیقه ۲۰ باز کرد. گلی که حاصل دویدن سردار تا لحظه آخر دنبال توپ و اشتباه مدافع چینی بود.

سردار با یک پاس دقیق طارمی را در موقعیتی عالی قرار داد. حملات بازیکنان ایران انقدر ادامه دار بود که دو صحنه مشکوک به پنالتی هم درون محوطه چین اتفاق افتاد. دو صحنه ای هیچکدام توسط داور قطری با VAR بازبینی نشدند. در دقیقه ۲۴ مهدی طارمی یک بار دیگر فرصت باز کردن دروازه چین را داشت.

روی ضربه ایستگاهی که ارسال شد و کنعانی زادگان در دهانه دروازه مهدی را صاحب توپ کرد. طارمی اما با ضربه ای بی دقت نتوانست دروازه خالی حریف را باز کند. نکته قابل توجه بازی در نیمه اول دو تعویضی بود که لیپی تا قبل از دقیقه ۳۰ انجام داد. در حالیکه لیپی بعد از این تعویض می خواست تیمش هجومی تر بازی کند، حملات ایران ادامه دار بود و سردار آزمون گل دوم را هم وارد دروازه چین کرد. گلی که مثل گل اول حاصل دنبال کردن مدافع حریف و توپ دزدی عالی آزمون بود. نیمه اول دیدار تیم های ایران و چین با برتری ۲-۰ ملی پوشان به پایان رسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )