سرمربی جدید تراکتورسازی از شور و شوق هواداران این تیم در بدو ورود به تبریز ابراز شگفتی کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت اسپورت بلژیک، سران باشگاه تراکتورسازی جرج لیکنز را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند.

این سرمربی ۶۹ ساله درباره کار در تیم تراکتورسازی تبریز، گفت‌: این جا در ایران شور و شوق فوتبال بسیار زیاد است و برای هواداران، باشگاه همه چیز زندگی‌شان محسوب می‌شود.

تراکتورسازی باشگاهی در شمال غرب ایران است که در مرز ترکیه، ارمنستان و آذربایجان قرار دارد. آن‌ها در حال‌ حاضر اردوی خودشان را در جنوب ایران نزدیک قطر (کیش) برپا کرده‌اند.

سرمربی جدید تراکتورسازی گفت‌: قبل از این که ما خریدهای جدیدی داشته باشیم، رییس باشگاه من را تحت تاثیر قرار داد. او انسان خیلی جاه طلبی است. در اردویی که بر پا کرده‌ایم قصد داریم با بازیکنان و تیمی که در اختیار دارم آشنا شوم.

سرمربی جدید تراکتورسازی در ادامه‌، اضافه کرد: وقتی وارد فرودگاه شدم، به خوبی محبوبیت باشگاه را حس کردم. ما با اسکورت حرکت می‌کردیم و مردم به دنبال ما بودند. این جو در خیابان فوق‌العاده‌ بود.

تراکتورسازی تیمی است که هواداران زیادی دارد. بازی آخر این تیم در حضور ۶۰ هزار تماشاگر برگزار شد. در همین رابطه سرمربی جدید تراکتورسازی، اظهار کرد: من با این جو آشنا هستم چون در ترابزون اسپور، تونس، در جام ملت‌های آفریقا و در جام جهانی چنین جوی را تجربه کرده‌ام. البته باید این را بگویم که آن چه که من در بدو ورودم به تراکتورسازی تجربه کردم کمی بالاتر از آن چیزی بود که قبلا آن را تجربه کرده بودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.