کارشناس فوتبال ایران گفت: دفاع تیم ملی در دو بازی نخست در جام ملت‌های آسیا کمی ناهماهنگ بود.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق در جام ملت های آسیا گفت: عراق از نظر مالی، امکانات و فنی حریف فوتبال ما نمی شود. امیدوارم بدون توجه به مسائل و اتفاقات گذشته برد خوبی مقابل عراق به دست بیاوریم. خوشبختانه هم بازیکنان تمرکز بالایی دارند و هم کادر فنی.

وی افزود: بازی های جام ملت ها را تا اینجا دنبال کرده ام. به نظرم هیچ تیمی کیفیت تیم ملی ایران را ندارد و به پای ما نمی رسد. البته عربستان هم تیم خوبی نشان داده است و فکر می کنم در صورتی که این دو تیم به هم نخورند، هر دو فینالیست شوند. دیدار عربستان و ایران در فینال بازی بزرگی خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم استقلال خوزستان تصریح کرد: کره جنوبی انگار تیم همیشگی نیست. ژاپن و استرالیا هم خوب کار کرده اند و به جز این پنج کشور، سایر تیم ها به نظرم جرقه ای بیشتر نبودند و تمام می شوند.

ویسی درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی ایران گفت: تیم ما در سال های گذشته شکل دفاعی داشت ولی الان نشان می دهد که می توانیم در بخش حمله فوق العاده باشیم. ما بازیکنان بزرگی داریم. البته دو بازی اول ملاک نیست چون ویتنام و یمن خیلی ضعیف بودند اما اینکه راحت صعود کردیم باعث خوشحالی است. باید قدرت تیم ملی را در مراحل بالاتر نشان بدهیم.

وی درباره تغییرات ایران در خط دفاعی در دو بازی نخست، گفت: فکر نمی کنم کی روش این کار را کرده باشد که دستش رو نشود. مربیان بزرگ دنبال «قایم موشک» نیستند و از روز اول با قدرت در مسابقات حاضر می شوند. مگر بارسلونا، بایرن یا رئال از این کارها می کنند. به هر حال ناهماهنگی هایی در دفاع داشتیم و باید زودتر این ناهماهنگی برطرف شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )