دستیاران کارلوس کی روش در طول پرواز تیم ملی از کیش به ابوظبی در حال آنالیز نخستین حریف تیم ملی در جام ملت های آسیا بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از امارات، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۱ به وقت تهران با پرواز اختصاصی خود دوحه قطر را ترک کرد تا پس از توقف کوتاه مدت در جزیره کیش مسقتیم به ابوظبی برود. ملی پوشان کشورمان بعدازظهر چهارشنبه با استقبال مسئولان سفارت ایران وارد ابوظبی شدند.

برخی اتفاقات روی داده در پرواز تیم ملی را می خوانید:

* کاروان تیم ملی پیش از ورود به هواپیما روی پله های ورودی ایستادند و عکس یادگاری گرفتند.

* کادر فنی و عوامل اجرایی تیم ملی فوتبال ایران در صندلی های جلوی هواپیما نشستند. همچنین شاگردان کارلوس کی روش در قسمت انتهایی هواپیما حضور داشتند. بازیکنان تیم ملی روحیه بالای خود را حفظ کردند و شوخی های آنها تمامی نداشت.

* کارلوس کی روش در ابتدای پرواز مشغول مطالعه مطالبی بود که آنالیزورهایش در خصوص تیم ملی یمن در اختیارش قرار داده بودند. سرمربی تیم ملی پس از مرور این نکات طول سفر را خوابید.

* با این حال آنالیزورهایش بیکار ننشستند و بازی های دوستانه یمن مقابل امارات و سایر تیم ها را بازبینی کردند تا اطلاعات جامع تری را در اختیارکی روش قرار دهند.

* کادر پزشکی تیم ملی اعلام کرد ناهار بازیکنان تنها در پرواز سرو می شود و هیچ بازیکنی حق ندارد بسته خوراکی هایی که به آنها داده می شود را ناقص نگه دارد.

* کادر پرواز این سفر مدام با بازیکنان عکس می گرفتند. اشکان دژاگه با درخواست کاپیتان پرواز در اتاق خلبان حاضر شد و با وی عکس یادگاری گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.