کمک مربی و بازیکن تیم تیم ملی فوتبال یمن به نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا برابر ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت اسپورت یمن، محمد النفیعی درباره شرایط تیم ملی فوتبال یمن در آستانه آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: شرایط تیم ملی فوتبال یمن از نظر معنوی بسیار عالی است. هر چند ما به لحاظ شرایط حاکم بر یمن دوران آماده‌سازی موردنظر را سپری نکردیم. در یمن اردوی آماده‌سازی متوسطی را پشت‌سر گذاشتیم و سپس ۲ اردوی کوتاه‌مدت در عربستان و مالزی برپا کردیم.

کمک مربی تیم ملی فوتبال یمن در واکنش به رویارویی با ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: یمن حریف آسانی برای ایران نخواهد بود، البته حریفان یمن به خوبی مهیای رقابت‌ها شدند اما ما نقاط ضعف و قوت آنها را مورد بررسی قرار دادیم. روی بازیکنان یمن برای ارائه بهترین عملکردشان حساب می‌کنیم. در گروه‌مان عراق هم تیم قدرتمند و باتجربه‌ای است. ویتنام هم تیم کم‌اهمیتی نیست و یمن به تمام حریفان خودد احترام می‌گذارد.

علاءالدین نعمان، بازیکن تیم ملی فوتبال یمن نیز با اشاره به حضور این تیم در جام ملت‌های آسیا پس از گذشت ۴۲ سال خاطرنشان کرد: بازیکنان یمن به اهمیت این اتفاق آگاه هستند و احساس مسئولیت می‌کنند. ما در نخستین بازی به مصاف ایران می‌رویم و قدرت بسیار زیاد این تیم به عنوان نامزد قهرمانی جام ملت‌های آسیا را می‌دانیم. از سویی ما مصمم هستیم تا بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم و حریفان‌ یمن را غافلگیر کنیم. آمدن یمن به امارات برای شرکت در جام ملت‌های آسیا یک افتخار است.

تیم ملی فوتبال یمن در نخستین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه دوشنبه هفته آینده رو در روی ایران قرار می‌گیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )