کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یک سایت عربی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عربستان را نامزدهای اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، بخش عربی سایت گل در مطلبی با عنوان «ایران و عربستان نامزدهای بردن جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ هستند» نوشت: نباید تیم ملی فوتبال ایران را فراموش کنیم که هم‌اکنون قدرتمندترین تیم قاره آسیا محسوب می‌شود. ایران بدون پذیرش هیچ شکستی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ راهی روسیه شد. در این رقابت‌ها با وجود قرار گرفتن در گروه مرگ که شامل تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش بودند توانست شخصیت تیمی خوبی از خود به نمایش بگذارد.

این رسانه عرب‌زبان در ادامه آورده است: مردم ایران چیزی به غیر از قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی نمی‌پذیرند و می‌خواهند او از نسل فعلی فوتبال ایران به نحو عالی بهره ببرد.

سایت گل سپس با اشاره به تیم ملی فوتبال عربستان می‌نویسد: این تیم به دنبال شکوه و عظمت دوباره در فوتبال آسیا و کسب جام قهرمانی ملت‌ها پس از گذشت ۲۲ سال است. انگیزه و توانمندی‌های بازیکنان عربستان باعث می‌شود این تیم یکی از نامزدهای قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ باشد.

جام ملت‌های آسیا از ۱۵ دی با شرکت ۲۴ تیم در امارات آغاز می‌شود. ایران در گروه D با تیم‌های ملی عراق، یمن و ویتنام رقابت خواهد کرد. عربستان نیز در گروه E در کنار تیم‌های ملی کره‌شمالی، قطر و لبنان قرار دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )