کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم پاسخ اعتماد کادر فنی تیم ملی و کارلوس کی‌روش را بدهم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قطر، احمد نوراللهی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات خوبی را انجام داده ایم. زمین قطر برای کار تاکتیکی و هماهنگی تیم مناسب است. یک بازی هم با فلسطین داشتیم که به هماهنگی تیم خیلی کمک کرد.

وی درباره اینکه آیا تصور می کرد در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد؟ گفت: تمام تلاشم را کردم. از اعتماد کادر فنی و آقای کی روش تشکر می کنم. امیدوارم پاسخ اعتمادشان را بدهم. انگیزه زیادی دارم و امیدوارم با تمرینات خوب حتی برای یک دقیقه برای کشورم مثمر ثمر باشم.

هافبک تیم ملی درباره اینکه آیا قرار است در تیم ملی شماره ۶ بپوشد و اینکه این پیراهن بر تن بازیکنان بزرگی بوده است، تاکید کرد: بزرگان فوتبال ایران مثل کریم باقری و جواد نکونام این شماره را به تن داشته اند. همچنین سعید عزت اللهی دوست و همبازی خودم که از مصدومیتش ناراحت شدم. شماره پیراهن برایم فرقی ندارد. امیدوارم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم و هر اتفاقی می افتد بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. درست است تیم ها دشوار و سخت هستند ولی هدفمان قهرمانی در جام ملت های آسیا است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )