کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: عدم حضورم در جام‌جهانی روسیه اتفاق بسیار تلخی بود و حالا می‌خواهم در جام ملت‌های آسیا توانایی‌های خودم را نشان دهم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، وریا غفوری در جمع خبرنگاران حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اردوی این تیم در کمپ اسپایر قطر اظهار داشت: شرایط تمرین در این زمین بسیار عالی و تمام شرایط فراهم است. خوشبختانه از تمام امکانات بهره‌مند شدیم تا خودمان را برای بازی‌های آسیایی در امارات آماده کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران افزود: تلاش زیادی می‌کنیم تا خواسته‌هایمان را به دست بیاوریم.

غفوری درباره رقابت خود با سایر بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: رقابت همیشه وجود دارد. من هم انگیزه بسیار زیادی دارم تا بتوانم خودم را به کادر فنی تیم ملی نشان دهم و شرایط خودم را بهبود ببخشم. امیدوارم بتوانم اعتماد کادر فنی را برای حضور در بین ۱۱ بازیکن کسب کنم.

وی در خصوص انتظارات از تیم ملی فوتبال ایران برای رسیدن به قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا در کشور امارات تأکید کرد: پس از بازی‌های جام‌جهانی، خیلی‌ها صحبت از قهرمانی ایران در جام ملت‌ها کردند، آنها طوری حرف زدند که قهرمانی در این رقابت‌ها ساده است و ایران می‌تواند به راحتی به این مهم برسد اما رقبای جدی در این زمینه داریم که می‌توانند برای ما خطرناک باشند.

غفوری در پایان با اشاره به تلخ بودن عدم حضورش در جام‌جهانی روسیه گفت: نبودنم در بین بازیکنان در طول رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ خیلی تلخ بود و حالا می‌خواهم با انگیزه فراوان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کنم و به موفقیت برسم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )