کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کار راحتی برای قهرمانی در آسیا نداریم چون حریفان دست روی دست نگذاشته اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، محمدحسین کنعانی‌زادگان در حاشیه تمرین عصر پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران در کمپ اسپایر قطر اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی در این اردو داریم و انگیزه‌های فراوانی برای کسب موفقیت در بازی‌های جام ملت‌های آسیا در تیم وجود دارد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط خود نیز گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی دارم و خوشحالم که آقای کی‌روش به من اعتماد کرده است تا بتوانم برای تیم ملی بدرخشم. امیدوارم در جام ملت‌های آسیا نتیجه خوبی بگیریم.

کنعانی‌زادگان در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه رقبای اصلی ایران را در رسیدن به قهرمانی چه تیم‌های می‌داند؟ تصریح کرد: در ابتدا باید بگویم کار قهرمانی بسیار سخت است و ما از پیشکسوتان فوتبال ایران انتظار حمایت همه‌جانبه داریم.همچنین از فوتبال‌دوستان می‌خواهیم تا ما را در این روزها حمایت کنند تا بتوانیم به موفقیت برسیم. نباید فراموش کنیم حریفمان دست روی دست نگذاشته‌اند و تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت می‌کنند؛ کار سختی برای موفقیت پیش‌رو داریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )