کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس را به خاطر دو تخلفی که در بازی این تیم مقابل الدحیل رخ داد جریمه نقدی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس را به خاطر دو مورد تخلفی که در بازی برگشت این تیم مقابل الدحیل (۲۶ شهریور) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رخ داد، مجموعاً ۶ هزار یورو جریمه نقدی کرد.

تخلف اول پرسپولیسی‌ها تخطی از ۴۵.۲ اساسنامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استفاده از سیستم اعلام عمومی (بلندگوهای ورزشگاه) برای اعلام مواردی جز آنچه که در ارتباط با مسابقه از سوی AFC، داوران یا مقامات امنیتی محلی درخواست می‌شود، عنوان شده است. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس مبلغ یک هزار دلار جریمه شده و ظرف مدت ۳۰ روز ملزم به پرداخت آن است. AFC‌همچنین اعلام کرده است که در صورت تکرار این تخلف برای باشگاه پرسپولیس مجازات سنگین‌تری در نظر خواهد گرفت.

دومین تخلف پرسپولیسی‌ها مربوط به نمایش پلاکاردی از سوی هواداران این تیم است که AFC آن را مطابق بند ۱۱.۳ اساسنامه انضباطی خود، مصداق بدنامی فوتبال دانسته و به همین دلیل نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را ۵۰۰ هزار دلار جریمه نقدی کرده است. باشگاه ظرف مدت یک ماه ملزم به پرداخت این جریمه است و در خصوص تکرار آن هشدار گرفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.