تمرین ریکاوری تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی مقابل سپاهان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، تمرین ریکاوری تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی روز گذشته مقابل سپاهان اصفهان امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* قبل از شروع تمرین اعضای کمیته داوطلبین حاضر در لیگ قهرمانان آسیا که پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی یاری کرده بودند در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر و با بازیکنان و کادرفنی عکس یادگاری گرفتند.

* اعضای کمیته داوطلبین، پس از حضور برانکو و بازیکنان سر ذوق آمدند و به شیوه شادی گل پرسپولیسی‌ها مقابل سپاهان، به برانکو احترام نظامی گذاشتند.

* بازیکنان پس از ۳۰ دقیقه کار بدنسازی وارد زمین شدند و بازیکنان اصلی دور زمین نرم دویدند و بازیکنان ذخیره هم پس از کارهای کششی و نرمش زیر نظر مارکو به کارهای تاکتیکی روی آوردند.

* حدود ۲۰۰ هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند که به شدت بازیکنان و کادر فنی را تشویق کردند.

* سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا به صورت جداگانه تمرین سبکی انجام دادند.

* هواداران پرسپولیس برای سرمربی کروات تیم خود سنگ تمام گذاشتند و با تشویق ایسلندی برانکو را تشویق کردند.

* محمد انصاری، مدافع مصدوم پرسپولیس که به دلیل پارگی رباط صلیبی روز شنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* محسن ربیع‌خواه، هافبک سرخپوشان که روز گذشته در دقایق پایانی برای پرسپولیس به میدان رفت امروز به همراه بازیکنان اصلی به ریکاوری پرداخت.

* کریم باقری، مربی تیم پرسپولیس امروز به همراه بازیکنان ذخیره پابه‌پای آنها در اکثرا بخش‌های تمرین شرکت کرد.

* سه دروازه‌بان پرسپولیس امروز زیر نظر ایگور مربی دروازه‌بان‌ها به تمرین اختصاصی پرداختند، در این بین علیرضا بیرانوند با شعار گلر ارتش سرخ از سوی هواداران تشویق شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.