سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: کسی در این کشور نمی‌تواند با فغانی صحبت کند،&#۱۶۰;ایشان قلدرخان فوتبال ما شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، امیر قلعه‌نویی درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: باشگاه مردمی پرسپولیس یک بازی را از قبل راه انداخت که جای تاسف است. همین‌ رفتارها باعث می‌شود که درباره پرسپولیس حرف و حدیث پیش بیاید. اگر یک پنجره نقل و انتقالات بسته شده که آن هم روی اشتباهات مدیران بوده دلیل نمی‌شود یکسری پنجره داخلی باز شود. آقای خبیری کجای فوتبال است که به خودش اجازه می‌دهد درباره یک تیم مردمی مثل سپاهان صحبت کند. این آقایان از کجا به فوتبال آمدند؟ کما اینکه آن معاون باشگاه استقلال به خاطر رانت‌هایی که داشت به فوتبال آمد و پدر استقلال را درآورد. در این مملکت اگر اهل فن امثال دادکان و مصطفوی کنار باشند این آقایان به خودشان جرأت می‌دهند که حرف بزنند.

وی ادامه داد: دیروز یک فوتبال درگیرشونده و فیزیکی بود، هرچند ما در حدواندازه‌های خودمان نبودیم. شما ببینید آن روزی که آقای دایی آمد تقدیر کردیم. دیروز هم از آقای محرم نویدکیا و محمود کریمی خواستیم که از سیدجلال قدردانی کنند. چرا باید یکسری آقایان که از جنس دیگری هستند کاری کنند که فوتبال به سمت دیگری برود؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره داوری دیدار مقابل پرسپولیس عنوان کرد: به آقای فغانی در این مملکت کسی نمی‌تواند حرف بزند، ایشان قلدرخان فوتبال ما شده است. شما ببینید هفته قبل چه بلایی بر سر سپیدرود آورد. شما جام جهانی و المپیک رفتید که رفتید دلیل نمی‌شود که هر کاری می‌خواهید بکنید. آقای فغانی شما با من مشکل دارید. شما بازی با ذوب‌آهن را آنالیز کنید ما با اشتباهات داوری باختیم. مقابل نساجی در جام حذفی پنالتی صددرصد ما را نگرفت.

قلعه‌نویی اضافه کرد: اصلا به پنالتی کاری نداریم، ایشان بالای ۲۰ سوت اشتباه زده است. فغانی خودشیفتگی پیدا کرده و نگاه از بالا به پایین دارد. حالا یک داور جوان باشد ۴ هفته محرومش می‌کنند. ایشان هر داوری که داشته جنجال درست کرده و اصلا کسی جرأت نمی‌کند به او حرف بزند. شما با قلعه‌نویی مشکل داری جرأت داشته باش و بگو برای تیم‌هایی که قلعه‌نویی هست سوت نمی‌زنم. او با این قضاوت‌هایش اشک هواداران سپاهان را درآورده است. حالا برای خودت هرچی شدی این رفتارها درست نیست. اینطور نمی‌شود ما ۱۵ تیم باید برای یک تیم بازی کنیم. ما بیشترین ضرر را از داوری دیدیم. آقای فردوسی‌پور در برنامه نود کارشناسی کند و بگوید کدام تیم بیشترین ضرر را دیده است. فغانی خودش را تافته جدابافته می‌داند. این بازی تمام شد و آن بازی که هم سپهر حیدری گل زد و همه حرفش را می‌زنند، تمام شد و رفت.

قلعه‌نویی درباره این موضوع که بعضی‌ها هم می‌گویند سپاهان هم در بازی‌هایی از داوری سود برده است، گفت: من قبول دارم، مرد هست و حرفش. آقای فردوسی‌پور بین ما و پرسپولیس و یک گروه کارشناسی که پرسپولیس مشخص کند بررسی کنند هر تیمی که داوران بیشتر برایش سوت زدند از آن امتیاز کم کنند. آقایان مدیران باشگاه پرسپولیس هر کسی را که قبول دارید در برنامه ۹۰ این موضوع را کارشناسی و بررسی کند. من یقین دارم سپاهان، ذوب‌آهن و نساجی از داوری ضرر کردند.

وی افزود: آقای سلطانی‌فر! یک نفر مثل خبیری و توفیقی را پیدا کردید و این نمی‌شود شما هر کسی را در این دو باشگاه بیاوری. از شب گذشته ۱۰۰۰ پیام ناموسی در صفحه من زدند که چرا با شجاع حرف زدم. من جو را آرام کردم. این تبعیض‌ها درست نیست. در همه فوتبال ایران زاویه‌ای به وجود آمده که اصلا درست نیست. فلانی را می‌آوردند چون فامیل فلان وزیر است. آقایانی که در استقلال بودند کجا هستند؟ از کجا آمدند؟ سال گذشته من در ذوب آهن بودم ولی استقلال می‌توانست قهرمان شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ۱۵ تا تیم برای یک جام بازی می‌کنیم و پرسپولیس هم برای یک جام، این باشگاه ۱۲-۱۳ بازیکن با کیفیت دارد، من که در تراکتورسازی با توجه به اینکه پنجره‌اش بسته شد بازیکنانم را هم از دست دادم و هیچ‌کس از تراکتورسازی که آن همه بازیکن از دست داد و آن همه بلا سرش آوردند حرف نمی‌زند.

قلعه‌نویی درباره اینکه سپاهان اعتراضی می‌کند یا نه، عنوان کرد: مگر صدای ما به جایی می‌رسد؟ من ۴۰ سال است در این فوتبال هستم، اصلا به پنالتی کاری ندارم دوباره صحنه‌ای که کی روش اخراج شد را به مردم نشان بدهید. فغانی دنبال این بود که کی‌روش را اخراج کند که ما نتوانیم در آن ۵ دقیقه آخر فشاری از روی هوا به تیم پرسپولیس بیاوریم. من در این فوتبال بزرگ شده‌ام و همه قوانین داوری را بلدم. اگر یک پرسپولیسی در آن صحنه بگوید کی‌روش خطا کرد هر چه آقایان بگویند من قبول می‌کنم.

وی درباره آخرین بازی نیم‌فصل تیمش گفت: این سخت‌ترین بازی ما است، با این ناعدالتی و داوری‌ها که جلو می‌رویم باید بگویم قطار ما راه افتاده آقایان سنگ‌هایشان شروع شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.