سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقات و حواشی دیدار سپاهان واکنش نشان داد و اعلام کرد که مهاجم سپاهان پیش از به ثمر رسیدن گل این تیم، او را با آرنج مورد اصابت قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، سیدجلال حسینی در مورد دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس که در نهایت با تساوی یک - یک خاتمه یافت، اظهار داشت: بازی سختی بود و دو تیم مدعی بودند. بچه‌ها تلاش کردند و می‌توانستیم برنده باشیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم خوب استفاده کنیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی به وجود آمده دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: در مورد حاشیه‌ها باید بگویم نباید این‌گونه باشد که ما هر جا می‌رویم، اذیت شویم یا با ما برخورد بد شود. اگر قرار است این اتفاقات ادامه پیدا کند، سازمان لیگ باید جلوی این مسائل بگیرد. هواداران ما در فینال آسیا نشان دادند چقدر فرهنگ‌مان بالاست و می‌توانیم در بازی‌های بزرگ چقدر خوب باشیم.

وی افزود: الان ما به هر شهری می‌رویم، با ما برخورد بد می‌شود. ما تا الان سکوت کردیم، اما از باشگاه می‌خواهیم در خصوص این مسائل صحبت کند. این انتظار ما بازیکنان است که باشگاه در این خصوص واکنش نشان دهد. ما هر کجایی که می‌رویم، بازی خودمان را انجام می‌دهیم، اما این اتفاقات در شأن فوتبال‌مان نیست و باید زودتر برخورد شود.

حسینی راجع به مراسم‌های تجلیلی که پس از خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی از او صورت می‌گیرد، گفت: ممنون هواداران هستم. از آنها تشکر می‌کنم و هر چیزی دارم از هواداران است. هر کاری کردم، برای سربلندی کشور و برای پرچم ایران بود. از هواداران هم ممنونم سنگ تمام گذاشتند و از آقایان قلعه‌نویی و تابش و باشگاه سپاهان هم تشکر می‌کنم که روز گذشته از من تجلیل کردند. سه سال در سپاهان بازی کردم و روزهای خوبی را با آنها داشتم که جای دارد بار دیگر از سپاهانی‌ها تشکر کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد در خصوص صحبت‌های امیر قلعه‌نویی با این برنامه و اعتراضش به قضاوت علیرضا فغانی، تصریح کرد: همه فقط صحنه پنالتی ما را نشان می‌دهند که می‌گویند منشا خطا کرد. در صحنه‌ای هم که سپاهان به گل رسید، کی‌روش استنلی با آرنج به صورت من کوبید. در صحنه پنالتی هم قبل از اینکه منشا بازیکن سپاهان را هُل بدهد، شایان مصلح و کمال کامیابی‌نیا را در محوطه جریمه هُل دادند. درگیری در محوطه جریمه هنگام ضربات ایستگاهی طبیعی است و همیشه اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: ما نباید در خصوص مسائل داوری صحبت کنیم و کارشناسان باید در این خصوص نظر بدهند. خوب نیست که فقط یک صحنه را نشان می‌دهند، در حالی که خودشان می‌دانند در ضربات ایستگاهی به خصوص زمانی که دو تیم مدعی با هم بازی دارند، درگیری‌ها زیاد است. متأسفانه با این شرایط جو را علیه داوری و برخی تیم‌ها متشنج می‌کنند.

حسینی در واکنش به این مسئله که قلعه‌نویی می‌گوید علیرضا فغانی با غرور قضاوت می‌کند، گفت: علیرضا فغانی جزو چهار داور برتر دنیاست. من آقای قلعه‌نویی را دوست دارم و او تنها کسی بود که در تیم ملی به من بازی داد و پایم ایستاد، اما به نظرم فقط فغانی می‌توانست از عهده این بازی بر بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.