هنک تنکانه مربی صاحب نام هلندی که سابقه فعالیت در چلسی و بارسلونا را داشته برای هدایت باشگاه الوحده امارات به این کشور بازمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، هنک تن‌کاته که پیش از این سابقه هدایت تیم‌های فوتبال الاهلی و الجزیره را در کارنامه داشته در بازگشت به امارات هدایت دیگر تیم شهر ابوظبی یعنی الوحده را به‌عهده خواهد گرفت. پیش از این لورینت رومانیایی هدایت الوحده را به‌عهده داشت که به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد.

الوحده هفته گذشته در جام حذفی امارات با نتیجه سنگین ۶ بر صفر مقابل تیم گمنام دبا الفجیره شکست خورد که این اتفاق شرایط باشگاه پرطرفدار شهر ابوظبی را به شدت تحت تأثیر قرار داده و موجب بازگشت مربی هلندی به امارات شده است.

تن‌کاته که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی الجزیره مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود، خالق لقب سوپرمن برای سیدجلال هم شده بود. جایی که پس از بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب پرسپولیس در بازی برگشت مقابل الجزیره و سؤال خبرنگاران در این خصوص به کنایه گفته بود که مگر او سوپرمن است. به همین دلیل پس از گلزنی سیدجلال حسینی به الجزیره و صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هواداران لقب سوپرمن را به سیدجلال دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.