مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به مهدی تاج درخصوص نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی در دفاع از حقوق باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم، نسبت به نامه ارسالی از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به باشگاه و برانکو ایوانکوویچ، واکنش جدی نشان داد.

به این منظور نامه ای خطاب به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران، ارسال شد و باشگاه خواهان آن گردید که با توجه به درج مطالب و ادعاهای غیر واقع و غیر منصفانه در این نامه، به فوریت جلسه ای تشکیل شود تا این مسایل مورد بررسی قرار بگیرد.

در بخشی از نامه آمده است که با توجه به اهمیت موضوع و تاثیر آن بر روند فعالیت های باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس در اوج حساسیت رقابت های لیگ، همچنین مناسبات سازنده پرسپولیس با تیم های ملی و بهایی که برای همه این ها پرداخت کرد، جدی و مصمم است.

باشگاه پرسپولیس همچنین مشروح توضیحات خود درباره مسایل پیش آمده و پیگیری آن از سوی مراجع ذیربط ، از جمله فدراسیون فوتبال را در نامه خصوصی و محرمانه دیگری پیگیری می نماید.

گفتنی است در پی ارسال این نامه، مهدی تاج در گفتگوی تلفنی با حمید رضا گرشاسبی، قول پیگیری فوری این موضوع و تشکیل جلسه ای ویژه در این ارتباط را داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )