پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال بازیکنان زیادی از دست داده و تیم در فصل و نقل و انتقالات ضربه خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نوری درباره وضعیت آبی پوشان اظهار داشت: انتظارات هواداران استقلال به طور کامل برآورده نشده اما همه می دانیم که این موضوع به چه دلیلی است. استقلال بازیکنان زیادی را از دست داده و تیم در فصل نقل و انتقالات ضربه خورد و اکنون شفر و دستیاران او با وجود همه سختی ها در حال بازسازی تیم هستند. در همه دیدارها این روند بازسازی و پیشرفت استقلال مشهود است و اهل فن این موضوع را درک می کنند اما هماهنگ شدن تیم جدید و نتیجه گرفتن، موضوعی زمان بر است.

وی ادامه داد: شفر برای بازسازی و ساخت دوباره استقلال مدعی، به جوان ها میدان داده و بازیکنان جدیدی را اضافه کرده است. آقای شفر سال گذشته توانایی خود را ثابت کرده و به همین دلیل است که همه به ایشان اعتماد دارند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: نام استقلال مهم تر از هر چیزی است. ما باید واقع بینانه برخورد کنیم. شفر سال گذشته تیمی را به اوج رساند که به مراتب شرایط بدتری از تیم امسال داشت و کار بزرگی انجام داد. پیشکسوتان اکنون باید کنار تیم باشند و با تزریق آرامش به تیم کمک کنند.

وی افزود: برخی انتقادات از سر دلسوزی اما متاسفانه عده ای می خواهند به تیم لطمه بزنند. امیدوارم هواداران استقلال دست به دست یکدیگر بدهند تا تیم به روزهای اوج برسد و این موضوع اصلا دور از ذهن نیست.

نوری در بخش پایانی خود با اشاره به این نکته که استقلال نیاز به اتحاد دارد، تصریح کرد: کادرفنی و کادر مدیریتی استقلال زحمت می کشند و ما باید همه برای ساخت استقلال اتحاد داشته باشیم و از تخریب و حاشیه سازی دوری کنیم. شفر کارنامه مشخصی دارد و فصل گذشته کاری در استقلال انجام داد که بزرگترین مربیان دنیا نیز نمی توانستند انجام دهند. استقلال سال گذشته هم در نتیجه گیری و هم در سبک بازی موفق بود و مطمئنا امسال نیز خیلی زود به این کیفیت باز خواهد گشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )