هافبک مهاجم استقلال در بازگشت به فوتبال می‌گوید که روزهای دور بودن از فوتبال برای او به سختی گذشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داریوش شجاعیان هافبک مهاجم آبی پوشان با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود از روز شنبه به تمرینات استقلال بازگشت. شجاعیان درباره این که بعد از مدت‌ها به تمرینات بازگشت گفت: از این بابت بسیار خوشحالم. از شب قبل از تمرین دیروز، خوشحالی خاصی داشتم زیرا یک قدم به بازی کردن نزدیک‌تر شدم. در ماه‌های اخیر معمولا به تمرینات می‌آمدم و طی چند هفته اخیر نیز با فیزیوتراپ تیم تمرینات اختصاصی داشتم. طبق برنامه‌ای که دکتر نوروزی برای من تهیه کرده، از روز گذشته دور جدید تمریناتم را آغاز کردم.

او درباره شرایط زانویش هم گفت: خیلی بهتر از قبل است. هر روز فیزیوتراپی کردم و تمرینات اختصاصی انجام دادم و انگیزه‌ای که برای بازگشت داشتم، کمک کرد تا این مسیر بهبودی را با انرژی و به بهترین شکل طی کنم. در بازگشت به تمرینات نیز همین برنامه را با جدیت و پشتکار ادامه می‌دهم تا با شروع نیم فصل دوم با بهترین فرم بدنی و آمادگی کامل در کنار تیم باشم.

شجاعیان درباره روزهای دوری‌اش از مسابقات اظهار کرد: خیلی سخت بود. شرایط من را فقط بازیکنانی درک می‌کنند که خودشان قبلا چنین روزهایی را پشت سر گذاشتند و می‌دانند چقدر این روزها برای من سخت می‌گذرد. هر زمان بازی‌های تیم را می‌بینم، با همه وجود دلم می‌خواهد در زمین باشم و به استقلال کمک کنم. البته این را باید بگویم هر بازیکنی برای استقلال بازی می‌کند، با همه وجود به میدان می‌رود و با پیروزی‌های اخیر تیم من هم همان قدر خوشحال شدم که انگار در زمین بودم.

او در مورد چند بازی اخیر استقلال هم گفت: دو بازی در مسجد سلیمان گردنه بسیار سختی برای استقلال بود که خوشبختانه با موفقیت سپری شد. بازی با سایپا نیز بسیار سخت بود اما خدا را شکر که استقلال در شرایطی برنده از زمین خارج شد که زمین مسابقه برای یک دیدار فوتبال هموار نبود. به نظر من سه برد در سه بازی اخیر، از نظر روحی و روانی به بازیکنان کمک زیادی کرد و فشارها از روی تیم برداشته شد تا بازیکنان با روحیه بهتر و آرامش بیشتر برای بازی‌های بهتر آماده شوند. امیدوارم تداوم پیروزی‌های استقلال دو رقمی شود.

بازیکن استقلال درباره پیروزی این تیم برابر سایپا هم گفت: برای تیم سایپا احترام زیادی قائلم. آنها تیم سختکوشی هستند اما استقلال به طور کامل شایسته کسب سه امتیاز در این دیدار بود. از ۹۰ دقیقه مسابقه، تیم ما حدود ۸۰ دقیقه تیم برتر زمین بود و می‌توانست به جای دو گل، با اختلاف بیشتری برنده بازی باشد. از این پیروزی خیلی خوشحال شدم زیرا هم از نظر روحی به تیم کمک کرد و هم این که در جدول برای تیم موثر بود.

شجاعیان در پاسخ به این سوال که در بازگشت به میادین چه هدفی را دنبال می‌کند، گفت: اصلی‌ترین هدف ما، خوشحال کردن هواداران است. ما باید کاری کنیم که هواداران، از دیدن بازی‌های تیم لذت ببرند و به تیم محبوب خود افتخار کنند. استقلال یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های آسیاست و انتظار به حقی است اگر هواداران بخواهند این تیم بزرگ، همیشه روی نوار موفقیت گام بردارد. نکته‌ای را درباره استقلال می‌خواهم بگویم. همه می‌دانند تیم ما چقدر تغییرات داشته و بازیکنان جدید به استقلال آمدند. من و محسن کریمی نیز به دلیل مصدومیت در تیم نبودیم و به همین دلیل تغییرات زیادی ایجاد شد ولی همان طور که آقای شفر گفته بود، با گذشت زمان تیم ما بهتر و بهتر شد. الان بازیکنان با تجربه خوب و کاربلد و جوان‌های پر انرژی و با انگیزه داریم و می‌بینید که هر چه از زمان بازی‌ها می‌گذرد، استقلال آماده‌تر و هماهنگ‌تر می‌شود. استقلال در هر دو جام مدعی است. ضمن این که ما لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو داریم. یک درخواست هم از هواداران عزیز استقلال دارم. روند حمایتی خود از استقلال را به همین شکل ادامه دهند. برگ برنده و قوت قلب استقلال، هواداران تیم هستند و می‌توانند نقش بسیار مهمی در حفظ آرامش تیم داشته باشند. درخواست من از هواداران عزیز این است که با حمایت و پشتیبانی خود به تیم آرامش بدهند. در حال حاضر استقلال بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد. تیم روی غلطک افتاده و با حفظ آرامش و تمرکز می‌تواند بسیار هم بهتر شود.

او ادامه داد: شفر به من لطف دارد. او مربی بزرگ و کاربلدی است و من هم خیلی زود دلم برای ایشان تنگ می‌شود و به همین دلیل به تمرین می‌روم تا سرمربی، مربیان و همبازیانم را ببینم. امیدوارم در بازگشت بتوانم لطف‌های ایشان و باشگاه را در این مدت جبران کنم. دوباره از همه هواداران تشکر می‌کنم که از اولین روز مصدومیت تا همین حالا پیگیر وضعیت من بودند، تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازگشت دوباره روزهای خوبی در کنار هم داشته باشیم. در حال حاضر مدیران باشگاه همه تلاش خود را برای حمایت از تیم به کار گرفته‌اند و با تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی استقلال بهتر و بهتر می‌شود. از دکتر نوروزی و همکاران ایشان هم کمال تشکر را دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.