فوتبال جهان - رایان گیگز معتقد است خط حمله منچستریونایتد می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد فصل جاری لیگ برتر انگلیس را همراه با فراز و نشیب آغاز و از ۸ بازی اول خود تنها ۴ برد کسب کرده است. شاگردان ژوزه مورینیو که در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارند در صورت شکست مقابل چلسی در بازی فردا (شنبه) فاصله‌شان با صدر جدول به ۱۰ امتیاز افزایش خواهد یافت.

رایان گیگز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» در خصوص وضعیت تیم پیشین خود در آستانه تقابل با چلسی اظهار داشت: خیلی در مورد منچستریونایتد و ژوزه مورینیو صحبت شده، اما اگر به بازی آخر آنها مقابل نیوکاسل نگاه کنید - دیداری که شیاطین سرخ بازی ۲ بر صفر باخته را ۳ بر ۲ به سود خود به پایان برد - می‌توان امیدوار بود که این پیروزی به آنها اعتماد به نفس بدهد.

اسطوره باشگاه منچستریونایتد ادامه داد: این دوره‌ای که منچستریونایتد باید آن را پشت‌سر بگذارد و به شخصه سورپرایز نخواهم شد اگر این دوره را به خوبی پشت‌سر بگذارند چون آنها قادر به رقابت و بازی مقابل تیم‌های خوب هستند. با توجه به توانایی که منچستریونایتد در خط حمله‌‌اش دارد، آنها همیشه شانسی برای رسیدن به موفقیت دارند.

وی عنوان کرد: برای مثال آنتونی مارسیال در نیمه اول بازی با نیوکاسل خوب بازی نکرد، اما در نیمه دوم فوق‌العاده بود و این دیگر دست سرمربی نیست. این به خود بازیکنان بستگی دارد، بنابراین گاهی نمی‌توان همه تقصیرات را به گردن سرمربی انداخت.

رایان گیگز گفت: منچستریونایتد در بازی آخر خود سه گل به ثمر رساند، از این‌رو تهدید خط حمله آنها را می‌توان دید. قطعاً همه ما دوست داریم که منچستریونایتد در تمام طول ۹۰ دقیقه بازی اینچنین هجومی باشد، اما اگر مقابل تیمی همچون چلسی یک بر صفر در نتیجه عقب بیفتید، کار نسبتاً سخت‌تری برای جبران نتیجه در مقایسه با تیم‌های کوچکتر خواهید داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.