سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران گفت: ۱۰۰ در صد از بازی با اردن راضی نیستم و می توانستیم بهتر باشیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کتایون خسرویار پس از پیروزی شاگردانش برابر اردن در جمع خبرنگاران در مورد بازی گفت: بازی نسبتا خوبی داشتیم اما صددرصد راضی نیستم. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم چون بازیکنان می توانستند بهتر بازی کنند و این را در تمریناتشان به من ثابت کردند.  اما این را هم باید در نظر بگیریم بازی امروز نخستین تجربه بین‌المللی بازیکنان ایران در کشورمان بود.

او به استراتژی ایران در این بازی اشاره کرد و گفت: استراتژی ما در این بازی این بود که تا ۲۵ دقیقه گل نخوریم و حفظ توپ کنیم. پس از اینکه گل اول را خوردیم به بازیکنانم گفتم تنها یک دقیقه فرصت دارید تا گل خورده را جبران کنید. یعنی می‌خواستیم ببینیم بعد از اینکه گل می خورند می توانند سریع آن را جبران کنند یا نه؟

سرمربی تیم فوتبال دختران در ادامه به وضعیت دروازه بانهای جوان ایران اشاره کرد و گفت: این اولین تجربه بین‌المللی دروازه‌بانمان بود. متاسفانه باشگاه‌های ایران دروازه‌بانی تربیت نکرده‌اند که بتوانیم در ترکیب تیم داشته باشیم. به همین دلیل کارمان را  از صفر شروع کردیم و امروز دروازه‌بانان خود را محک زدیم.

خسرویار در مورد دومین بازی تدارکاای با تیم اردن عنوان کرد: بازی دوم برایمان خیلی مهم است. با ترکیب جدید و استراتژی جدید بازی می کنیم. امروز می خواستیم این ترکیب را ببینیم. خوشبختانه از نظر نفس و بدنسازی خوب هستیم،  بازیکنمان کم نیاوردند و دائم داشتند بازی را می چرخاندند.

وی افزود: در بازی امروز از سمت چپ تیم بسیار راضی بودم. فاطمه شعبانیان، سمیرا محمدپور و ثنا قسمت چپ تیم را بسیار خوب پوشش می‌دهند.

خسرویار در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود با تیم‌های همگروهی خود یا تیم های قوی تری بازی می‌کردیم گفت: بازی با تیم اردن بسیار عالی بود. نمی‌خواهم روحیه بازیکنان در مصاف با تیم‌های بزرگ از الان به هم بریزد. تیم اردن در جام جهانی زیر ۱۷ سال حضور داشت و تیم باتجربه‌ای است. در حالیکه ما بیشتر بازی‌های دوستانه خود را با تیم بزرگسالان انجام داده بودیم. این را هم باید در نظر بگیریم که تیم ما از پایه خوب نبود و داریم این تیم را می سازیم.

سرمربی تیم فوتبال دختران در پایان در مورد تیم‌های همگروه ایران در مسابقات مقدماتی زیر ۱۹ سال آسیا بیان کرد: با تیم‌های میانمار، لائوس و فلسطین همگروه هستیم. میانمار تیم بسیار قوی دارد که از پایه کار کرده است. مربی هلندی هدایت این تیم را برعهده دارد. لائوس هر چند از نظر قدی کوتاه هستند اما مانند پسران بازی می‌کنند. فلسطین هم بازیکنان لژیونر متعددی را در ترکیب خود دارد. کار بسیار سختی  پیش رو داریم اما اگر بازیکنان بخواهند می‌توانند از گروه خود صعود کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.