کارشناس فوتبال کشورمان گفت: منطقی نیست که بگوییم تیم امید به خاطر قرعه بهتر بد بازی کرده است.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره سومین دیدار تیم امید کشورمان مقابل میانمار در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اظهار داشت: تیم امید خیلی سرحال نبود و بازیکنان به هیچ وجه بازی در حد نام ایران ظاهر نشدند. بازیکنان در این دیدار نتوانستند به خوبی دفاع تیمی را انجام دهند و ساختار دفاعی‌مان ایراد داشت. بازیکنان هجومی هم نتوانستند موقعیت ایجاد کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره این موضوع که براساس قرعه احتمال رویارویی ایران با کره‌جنوبی در مرحله بعد وجود دارد و به همین خاطر بازیکنان در این دیدار بی‌انگیزه بودند، عنوان کرد: این موضوع منطقی نیست که بگوییم تیم امید به خاطر قرعه بهتر بد بازی کرد. کرانچار سرمربی با دانشی است و در کادرفنی تیم امید هم مربیان بزرگی هستند و می‌توانند تیم را کنترل کنند. در فوتبال امروز دنیا دیگر این مسائل معنا ندارد و ما نباید با طرح این موضوعات ذهن بازیکنان را به هم ریخت.

وی ادامه داد: تیم امید فوتبال خوبی ارائه نداد و کادرفنی قطعا برای دیدارهای مرحله بعد تیم را آماده می‌کند. در این مسابقات خیلی نباید دنبال نتیجه باشیم. این تورنمنت برای کسب تجربه بازیکنان بسیار مفید است و می‌تواند بازیکنان جوان ما را برای آینده آبدیده کند.

کلهر حاظرنشان کرد: یکی از تصمیمات مهم و خوبی که فدراسیون فوتبال و مدیران تیم امید گرفتند این بود که تیم زیر۲۱ سال را به این مسابقات اعزام کرد. جوانان خوبی داریم که نیاز به کسب تجربه دارند و با تصمیمی درست این جوانان به بازی‌های آسیایی اعزام شدند. اگر در این مسابقات هم نتیجه نگیریم مهم نیست. بازیکنان تیم امید قطعا می‌توانند با بازی‌های بیشتر و کسب تجربه خودشان را پیدا کنند و با اعتماد به نفس برای المپیک آماده شوند و در آینده به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )