مدافع میانی تیم فوتبال استقلال جنوب تأکید کرد، فرهاد کاظمی، سرمربی این تیم در هر تیم دسته اولی حضور داشته باشد، همه از آن تیم توقع صعود دارند.

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت استقلال جنوب اظهار داشت: تیم ما خوشبختانه شرایط بسیار خوبی دارد و تمرینات را طبق برنامه انجام می‌دهیم تا آماده بازی با ماشین سازی در هفته دوم لیگ دسته اول شویم. در هفته اول هم با اینکه در گرمای آزاردهنده خرمشهر به میدان رفتیم، اما نمایش خوبی برابر اروند کارون خرمشهر داشتیم و به جای کسب تساوی می‌توانستیم با گرفتن سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال جنوب در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: استقلال جنوب برای حضور در لیگ دسته اول زمان بسیار کمی داشت و کادر فنی و مسئولان باشگاه کمترین زمان را برای جذب بازیکن و انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی داشتند. با این حال با تلاش و درایت فرهاد کاظمی و کمک مسئولان باشگاه، تیم خوبی آماده مسابقات شد و امیدوارم که ما بازیکنان در طول مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و جواب اعتماد باشگاه و کادر فنی را بدهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال جنوب می‌تواند به لیگ برتر صعود کند، عنوان کرد: توقعات باید منطقی باشد و این در حالی است که تیم ما تازه به لیگ دسته اول آمده است. البته فرهاد کاظمی در هر تیم دسته اولی که باشد همه از آن تیم توقع صعود دارند و حضور این مربی در استقلال جنوب یک امتیاز مثبت برای ما محسوب می‌شود. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و فکر می‌کنم تیم ما پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد. امیدوارم در این فصل نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.