رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت: تیم‌هایی لیگ دسته اولی که این هفته در زمین مسابقه حاضر نشوند، ۳ بر صفر بازنده اعلام خواهند شد.

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت سه تیم خونه‌به‌خونه، مشکی‌پوشان و ماشین سازی تبریز (که قرار است به نماینده ارومیه واگذار شود) برای شرکت در مسابقات لیگ دسته اول گفت: آنها این فرصت را دارند که قبل از هفته دوم وضعیت‌شان را به صورت کامل مشخص کنند. تیم تبریزی که بحث انتقال امتیازش به ارومیه مطرح است درخواست کرد که بازی این هفته‌اش برابر استقلال جنوب یک هفته به تعویق بیفتد که باید از مساعدت فرهاد کاظمی، سرمربی استقلال جنوب و مسئولان این باشگاه تشکر کنم.

رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول ادامه داد: با موافقت مسئولان باشگاه استقلال جنوب این بازی یک روز به تعویق افتاد، ولی اگر حریف استقلال جنوب در این بازی حاضر نشود، بازی ۳ بر صفر به سود میزبان اعلام خواهد شد و تیم میهمان هم از مسابقات کنار گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت خونه‌به‌خونه و مشکی‌پوشان خاطر نشان کرد: آنها هم درخواست کردند که بازی این هفته‌شان یک روز با تأخیر انجام شود تا در بازی‌های امسال شرکت کنند. طبیعتاً هر کدام از این دو تیم و همچنین نماینده ارومیه اگر این هفته در زمین حاضر نشوند از بازی‌های کنار گذاشته خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.