باشگاه اوئسکا اسپانیا رسما اعلام کرد هافبک ایران، بازیکن آنها به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دوشنبه گذشته رسانه‌های اسپانیایی از جمله رادیو ورزش شهر اوئسکا اعلام کردند که انتشار خبر توافق باشگاه اوسترشوندس بان رن فرانسه جهت انتقال سامان قدوس باعث آزردگی خاطر سران باشگاه اوئسکا شد. این باشگاه اطمینان دارد که این ملی‌پوش ایرانی بازیکن اوئسکا است و تهدید کردند اگر قدوس ظرف روزهای آینده در اسپانیا حاضر نشود شکایت خود را به فیفا ارجاع می‌دهند.

روزنامه آس اسپانیا اطلاعات جدیدی درباره شرایط سامان قدوس منتشر کرد و نوشت: «سامان قدوس شخصا می‌خواهد در لالیگا و تیم اوئسکا بازی کند. باشگاه اوئسکا هنوز بر این عقیده است که این بازیکن برای آنها به میدان خواهد رفت و روی قراردادی امضا شده با سامان قدوس حساب کرده‌اند. قراردادی که سامان قدوس در سفر یک روزه‌ هفته گذشته به اسپانیا با باشگاه اوئسکا منعقد کرد. از سویی باشگاه اوسترشوندس سوئد برای این مسئله جنجالی راه‌حلی را برای تیم اسپانیایی متصور است. سامان قدوس به تیم اوئسکا می‌پیوندد، خسارت مالی دریافت خواهند کرد یا به فیفا شکایت می‌کنند.»

پاتریک اسجو، مدیر رسانه‌ای باشگاه اوسترشوندس سوئد در این رابطه به سایت فوتبالس‌کانالن گفت: «در این شرایط ما هیچ تحلیلی ارائه نمی‌کنیم. کسانی هستند که این نظریه‌ها را پاک می‌کنند. هر کسی که یکشنبه گذشته دید سامان قدوس در چه تیمی بازی کرد می‌داند او به چه تیمی تعلق دارد. این همه چیزی است که می‌توانیم بگوییم. هیچ توافقی میان باشگاه اوسترشوندس با اوئسکا اسپانیا وجود ندارد. امیدواریم در روزهای آینده شرایط سامان قدوس روشن شود. او اگر بازیکن تیم اوسترشوندس نیست چطور یکشنبه شب گذشته در لیگ برتر سوئد به میدان رفت. سامان قدوس به ما تعلق دارد و با هیچ تیم دیگری قراردادی امضا نکرده است.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.