بازیکن تیم امید معتقد است اولین دیدار در هر تورنمنتی سخت بوده و تعیین کننده ادامه روند مسابقات است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل رزاق‌پور، عضو تیم فوتبال امید کشورمان درباره وضعیت این تیم گفت: از لحاظ جسمانی و تاکتیکی به آمادگی خیلی خوبی رسیدیم و روحیه خوبی داریم تا در اولین بازی گام محکمی برداریم و با کسب سه امتیاز برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

وی ادامه داد: امکانات تمرینی مطلوب است و مسئولان تیم تمام تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مناسب برای تیم به کار گرفته‌اند که با آرامش خاطر و انگیزه بالا تمرینات خود را برگزار کرده و با آمادگی کامل به مصاف رقبای خود برویم. بازی اول هر تورنمنت بسیار مهم است و باید با یک نتیجه خوب شروع کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم تا به هدف‌مان برسیم.

بازیکن تیم فوتبال امید در خصوص دیدار دوستانه مقابل چین اظهار داشت: بازی با چین بسیار خوب بود و شبیه‌سازی برای بازی مقابل کره‌شمالی را انجام دادیم. تیم چین در شرق آسیاست و به دلیل اینکه با کره‌شمالی همگروه هستیم، این دیدار تدارکاتی برای‌مان بسیار مفید بود. بازی برابر عراق نیز شبیه‌سازی بازی مقابل عربستان بود. در واقع دو سطح متفاوت از مسابقه را تجربه کردیم. بازی با تیم عربی با شیوه سبک خاص خود و بازی با تیم شرق آسیا که از شرایط و نحوه بسیار متفاوتی از لحاظ نوع بازی وجود دارد. تمام تلاش‌مان را می کنیم تا در بازی‌های آسیایی اندونزی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.