کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم شارلوا با درخشش بازیکنان ایرانی نخستین پیروزی فصل جدید ژوپیلر لیگ بلژیک را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (شنبه) تیم شارلوا در بازی هفته دوم فصل جدید ژوپیلر لیگ بلژیک میهمان تیم اوپن بود و با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد. مولینا (۲۴- بازیکن حریف)، کاوه رضایی (۳۳ و ۸۳) و پربرت (۸۰) برای تیم شارلوا گلزنی کردند. گل اول کاوه رضایی در دقیقه ۳۳ روی پاس علی قلی‌زاده، ملی‌پوش ایرانی حاصل شد. تنها گل تیم اوپن نیز در دقیقه ۱۰ روی اشتباه بازیکن شارلوا به ثمر رسید.

کاوه رضایی ۸۹ دقیقه در ترکیب شارلوا در بازی امشب برابر اوپن حضور داشت و سپس با بدیا تعویض شد. علی قلی‌زاده نیز که در ترکیب اصلی شارلوا قرار داشت در دقیقه ۸۱ تعویض شد. امید نورافکن، دیگر بازیکن ایرانی تیم شارلوا نیز به دلیل مصدومیت غایب فهرست ۱۸ نفره این بازی بود.

در جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی ژوپیلر لیگ بلژیک تیم شارلوا با ۳ امتیاز پنجم است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )