سرمربی جدید آبی‌پوشان لندن در اولین مصاحبه‌اش به عنوان سرمربی چلسی از تیم سابق خود قدردانی و برنامه تاکتیکی‌اش در غرب لندن را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزو ساری امروز ( دوشنبه) در اولین مصاحبه‌اش به عنوان سرمربی چلسی به شبکه تلویزیونی این باشگاه گفت: اول از همه می‌خواهم از مردم شهر ناپل به خاطر اینکه در سه سال گذشته از هر لحاظ به من کمک کردند تشکر کنم. من واقعاً عاشق آنها هستم و من همیشه عاشق‌شان خواهم بود.

ساری درباره سبکی که بازی چلسی تحت هدایت او خواهد داشت، هم گفت: من فکر می‌کنم در ناپل خیلی خوش شانس بودم که بازیکنان زیادی داشتم که به خوبی توانستند خودشان را با سبک فوتبال من تطبیق دهند. بازیکنان ناپولی واقعاً قوی بودند و به همین دلیل فکر می‌کنم که من خیلی خوش‌شانس بودم که توانستم ایده‌های فوتبالی‌ام را به آنها انتقال دهم. چلسی هم تیم بسیار خوبی است اما مشکل اینجاست که در انگلیس، ۵، ۶ تیم بسیار خوب وجود دارد. من فکر می‌کنم که با یکی دو مورد تغییر، چلسی می‌تواند سبک فوتبال مرا پیاده کند.

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان لندن در پایان انتقال بازیکن سابقش در ناپولی، ژورگینیو به چلسی هم تأکید کرد: او یک بازیکن فیزیکی نیست بلکه یک بازیکن فنی است اما مهمترین ویژگی‌اش این است که در تصمیم‌گیری‌هایش خیلی سریع است و این قابلیت را دارد که توپ را خیلی سریع در زمین بازی به گردش درآورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.