بازیکن اخراجی تیم ملی فوتبال کرواسی شاید مدال نقره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، نیکولا کالینیچ، مهاجمی که در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از اردوی تیم ملی فوتبال کرواسی اخراج شده بود شاید با تصمیم بازیکنان این تیم به مدال نقره این رقابت‌ها دست پیدا کند.

فیفا پس از نایب‌قهرمانی شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کرواسی ۵۰ مدال نقره در اختیار فدراسیون فوتبال این کشور قرار داد. قوانین فیفا تاکیدی بر اختصاص این مدال‌ها به نفرات مشخصی ندارد. قرار شد بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی درباره اختصاص مدال نقره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به کالینیچ تصمیم‌گیری کنند.

خبر دیگر از جام جهانی ۲۰۱۸ تبریک روسای جمهور ونزوئلا و آمریکا به ولادیمیر پوتین بابت میزبانی فوق‌العاده این رقابت‌هاست.

نیکولاس مادورو در پیامی پس از پایان یافتن جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال به میزبانی روسیه نوشت: می‌خواهم قدردانی خود را از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به خاطر میزبانی برجسته جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال که از هر نظر بهترین در تاریخ بود ابراز کنم. به دولت، مردم و تیم ملی فوتبال روسیه بابت چیزهایی که تماشا کردیم تبریک می‌گویم.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز در پیام خود آورده است: به تیم ملی فوتبال فرانسه به خاطر نمایش عالی و کسب عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ تبریک می‌گویم. همچنین تبریکی برای ولادیمیر پوتین و روسیه به خاطر میزبانی فوق‌العاده و یکی از بهترین جام‌های جهانی تاریخ دارم.

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شب گذشته با پیروزی ۴ بر ۲ تیم ملی فوتبال فرانسه برابر کرواسی و قهرمانی آنها در ورزشگاه لوژنیکی مسکو پایان یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.