هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا به خدمت گرفتن کارلو آنچلوتی توسط ناپولی را به جذب لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تشبیه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیمیتری آلبرتینی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «ایل ‌ماتینو» چاپ ناپل با اشاره به استخدام کارلو آنچلوتی توسط ناپولی گفت: به خدمت گرفتن آنچلوتی مثل جذب لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است. کارلتو آن تعادلی که ناپولی به آن نیاز دارد به این تیم اضافه خواهد کرد. به اعتقاد من ناپولی به علت نداشتن تعادل از کسب عنوان قهرمانی اسکودتو بازماند.

هافبک پیشین تیم‌های میلان و بارسلونا تصریح کرد: ناپولی در فصل اخیر هرگز سطح پایین‌تر از یوونتوس نبود اما آنها در طول مسیر امتیازاتی از دست دادند و کسانی که تجربه قرار گرفتن در کورس قهرمانی را دارند، می‌دانند که همین امتیازات است که در نهایت تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند.

وی تصریح کرد: اطمینان دارم که کارلتو قادر به کنترل فشار موجود در ناپولی خواهد بود و انگیزه لازم را در بازیکنانش به وجود خواهد آورد. او می‌تواند خود را با هر شرایطی وفق دهد و ایده‌های جدیدی را با خود نه‌ تنها در زمین، بلکه در مورد هواداران و رسانه‌ها به ارمغان بیاورد.

آلبرتینی در پایان خاطرنشان کرد: آنچلوتی می‌تواند تفاوت بزرگی در ناپولی رقم بزند، چون می‌دانیم که ناپولی خیلی هیجان‌زده و در کنارش خیلی افسرده است. مهمترین چیز این است که آنچلوتی برای قهرمانی به ناپولی آمده است، نه‌ فقط برای انجام کار خوب.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.